duminică, 7 august 2016

EU NU PLEC LA MARE

Fără ochelari de soare!

Pentru că mă orbesc, zeci de fete ce-mi zâmbesc...


Glumesc desigur, dar cel puţin în aceste zile ochelarii de soare sunt un accesoriu indispensabil şi nu numai pe plajă. Eu mi-am comandat exact modelul din imaginea următoare:


Trebuie să vă mărturisesc că am avut şi un scop mai personal. Acela de a participa neapărat la concursul  "Prinde Zorile la Sandalandala!", un concurs unde chiar orice produs cumpărat din magazinul  online zorilestore.ro până pe 21 august te poate trimite împreună cu 7 prieteni într-un weekend la mare cu micul dejun şi cu cazare asigurate de Sandalandala cel mai simpatic camping de pe litoral.


Hai să vă arăt unde o să fiţi cazaţi căci de distracţii nu veţi duce lipsă, doar veţi fi la Vama Veche!

Cortul-celor-7-simţuri
Distracţie plăcută celor trei norocoşi împreună cu prietenii lor, căci da, am uitat să vă spun, vor fi trei premii!

Enjoy #Sandalandala & #zorilestore

4 comentarii:

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !