luni, 15 august 2016

CERTIFICAT ÎN DIGITAL MARKETING

Obţinut la training-ului online din cadrul proiectului "Atelierul Digital"

Este gratis, folositor, intuitiv, oarecum amuzant şi dacă îţi dai cât de cât interesul, vrei nu vrei tot rămâi cu ceva cunoştiinţe

De la început vreau să fiu clar, nu scriu acest articol ca să mă laud (nici nu aş avea de ce) ci în scopul de a vă atrage atenţia asupra unei oportunităţi care poate fi folositoare inclusiv pentru bloggeri.

Personal l-am terminat (exclusiv online) în aproximativ 8 ore cu pauze lungi şi dese (23 de module plus testul final) după care am primit diploma de certificare. Ca să vedeţi că nu vă mint, iat-o puţin mai jos:

atelierul-digital

Mi s-a părut uşor, poate pentru că eram deja familiarizat cu multe dintre noţiuni. Aşa că acest training m-a ajutat să-mi pun în ordine cunoştiinţele, să obţin câteva noi şi să lămuresc câteva încă neclare.

Mândria mea este că am făcut testul final de 40 de întrebări dintr-o suflare, corect de la un capăt la altul deşi pe parcursul cursului am fost întors de câteva ori (la module) de greşeli făcute din grabă sau din citirea neatentă a suportului de curs.

Înveţi despre cum să îţi construieşti o prezenţă online, cum îţi creezi un website şi cum îl promovezi, noţiuni de search engine optimization (SEO) şi search engine marketing (SEM), social media, email marketing şi web analytics.

Se adresează celor care fac primii paşi în online, care vor să îşi dezvolte aptitudinile digitale sau să îşi înceapă cariera cu o bază solidă de cunoştinţe, validată de o certificare Google şi recunoscută de IAB Europe (Internet Advertising Bureau).

La ce foloseşte: creşti şansele de angajare şi dobândeşti cunostinte practice precum SEO, SEM, social media sau email marketing. Cursurile sunt recunoscute Google și IAB Europe.

Dacă crezi că îţi foloseşte sau vrei doar să te informezi dă click pe poza de mai jos:



Apropo nu ştiţi cumva un curs online, gratuit, în limba română de Google Analytics nivel mediu-avansat? Poate mă trageţi de mânecă şi pe mine! Chiar vă rog!

4 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !