duminică, 10 iulie 2016

UN SERVICE SPECIALIZAT BMW

Este oare necesar?

Desigur, dacă sunteţi fericitul posesor al unei maşini ce are o asemenea marcă sau pur şi simplu o conduceţi.


Păi voi atunci când vă doare stomacul mergeţi la oculist? Sau când aveţi probleme la genunchi mergeţi la dentist? Asta ca să dau doar câteva exemple, sugestive aş spune eu.
Fără îndoială, BMW este un brand despre care şi cel mai cârcotaş şofer vorbeşte cu admiraţie. Este totodată o maşină care impune şi merită respect.

Eu vă recomand, oarecum în cunoştinţă de cauză, Bimmer Service, partener de încredere al grupului BMW, un service care se ocupă doar de această marcă şi care este un mic univers în care zilnic se rezolvă problemele şoferilor de BMW. Spun oarecum pentru că am aflat de el (de service) prin naşul băiatului meu care îşi duce acolo maşina, pe  str. Brebenei Nr. 20 Sector 5 Bucureşti pentru revizie, schimbat filtre, ulei chiar şi de freon l-am auzit spunând. Cum am mâncărici la limbă i-am dat informaţia şi şefului meu care acum îşi "întreţine" maşina în acelaşi loc. Având în vedere faptul că recomandarea vine din partea mea, faptul că nu a comentat nimic nu poate însemna decât un singur lucru, este foarte mulţumit.

bimmer service, service bmw

Am trecut şi eu de câteva ori pe acolo, deh sarcină suplimentară de la şefu', aşa că sunt în măsură să vă spun câte ceva despre ei:
- Au în spate peste şase ani de experienţă, timp în care s-a lucrat cu pasiune pentru BMW şi cu dorinţa de a mulţumi fiecare client ce le-a trecut pragul. Şi asta se vede!
- Au cinci rampe echipate modern deservite de mecanici specializaţi BMW.




- Sunt 110% specializaţi BMW
- Au o echipă managerială competentă, prietenoasă care consideră orice şofer de BMW ca fiind un coleg care are nevoie de ajutor.


- Sunt primul service independent din România ce deţine acces la bazele de date ale BMW Group.


Asta am lăsat-o la urmă, este cum se zice, cireaşa de pe tort. Să vă explic de ce!
Indiscutabil, asta înseamnă recunoaşterea calităţii operaţiunilor efectuate la ei, pe de-o parte. Pe de alta au în portofoliul lor o nouă gamă de operaţiuni, servicii de bază care erau disponibile până acum numai prin reprezentanţele autorizate BMW. 
Să presupunem că sunteţi interesaţi de o achiziţie. Înainte maşina putea fi verificată amănunţit înainte de cumpărare din punct de vedere mecanic şi electronic. Acum, se poate verifica istoricul unei maşini în baza de date BMW, obţinând astfel o imagine mult mai clară asupra trecutului acelui vehicul. Se poate spune chiar şi câţi kilometri reali are dar şi ce intervenţii s-au făcut de-a lungul timpului pe maşină şi nu numai în România, ci în toată lumea. În acest mod puteţi reduce foarte mult riscul la achiziţie, nefiind nevoiţi să plătiţi o operaţiune foarte scumpă la reprezentanţă şi nici să credeţi vânzătorul pe cuvânt.

În concluzie Bimmer Service, vă oferă nu numai piese originale cu un adaos comercial mult mai mic, ci şi servicii de aceeaşi calitate, cu certificare oficială din partea BMW şi o reflectare a acestora în istoricul maşinii, toate la cel mai bun preţ.

Deci, dacă sunteţi fericitul posesor al unui autoturism BMW, acum puteţi fi liniştit. Există Bimmer Service!

Notă: toate imaginile din acest articol aparţin site-ului http://www.bimmer-service.ro/.