vineri, 1 iulie 2016

MARINE ŞI PEISAJE

Vernisaj al artistului spaniol Eduardo Diez (Diezj)

La Constanţa, la Muzeul Marinei Române, în data de 4 iulie, ora 17
Eduardo Diez este șef al Departamentului Artă și Cultură din cadrul Casei de Artă Cantabria și membru în Consiliul de administrație al acesteia. „Eduardo Diez, un adevărat globetrotter al culturii, dacă judecăm după lista lungă a țărilor în care a expus de-a lungul anilor: Spania, Bulgaria, Bosnia-Herțegovina, Germania, Italia, Ecuador, Lituania, Laponia, Portugalia, Franța, SUA, Marea Britanie"

Eduardo Diez, vernisaj
Sursa

„Temele mele preferate sunt peisajele marine, în special, şi peisajele din natură: pădurile, râurile, muntele. Marea are un loc foarte important pentru mine, pentru că am locuit mulţi ani alături de ea. Marea reflectă, ca şi oamenii, stări de spirit, sentimente, trăiri, transmite propriile sentimente şi idei, este vie pentru mine. Eu sunt interpretul culorilor ei, al diverselor ei tonalităţi: poate fi liniştită, poate fi agitată, poate trece printr-o furtună. În acelaşi timp, stilul picturilor mele este realismul descriptiv cu un fond impresionist şi, în mod obişnuit, pictez pe tablă şi pânză, utilizând uleiul" spunea artistul.

Expoziţia „Marine şi peisaje” va putea fi vizitată gratuit în perioada 4-21 iulie, în timpul programului de funcţionare al Muzeului Marinei Române.

Mai multe despre artist şi creaţiile lui puteţi găsi aici!

2 comentarii :

  1. Imi imaginez ca peisajele sunt superbe. Se vede din poza. N-am auzit pana acum de acest pictor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scăparea mea! Pun imediat un link în articol în post!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !