joi, 28 iulie 2016

UN PREMIU TENTANT

Pentru cel mai interesant comentariu

Vă este oferit de autorul acestui blog, adică de mine! Haideţi să vedeţi în ce constă şi ce sarcini titanice trebuiesc îndeplinite! Că şi aşa vă ameninţ cu acest concurs de câteva articole încoace


Up date 06.08: Spellground Festival a fost anulat (vedeţi aici). Îmi cer scuze în faţa participanţilor la concurs. De această dată nu a fost să fie, deci nu avem câştigători.







Premiul constă într-o invitaţie de două persoane la Spellground Festival 2016, pentru data de 12 august.
Având în vedere că nu trebuie să staţi la coadă şi că preţul unui bilet/zi/persoană este de 160 lei, cred că nu am greşit când l-am numit tentant.


Dacă încă nu aţi aflat despre festival sau doriţi informaţii suplimentare daţi click aici! Nu uitaţi să citiţi şi update-urile aflate la finalul articolului!

Ce trebuie făcut!
1) Like la pagina blogului. Se poate face de aici (dreapta sus pe pag. principală) sau accesând  https://www.facebook.com/subuncerviolet/. Cei care au dat deja like pot trece la pasul următor.
2) Share (nu în grupuri), like şi comentariu pe FB la următorul post:  https://www.facebook.com/subuncerviolet/posts/647731728723642
3) Share (nu în grupuri), like şi comentariu pe FB la următorul post:  https://www.facebook.com/subuncerviolet/posts/648153745348107

Dacă vă lasă inima puteţi da şi câte un tweet la post-uri dar acest lucru nu va influenţa în nici un fel concursul.

Criteriu de jurizare: Comentariile trebuie să fie cât mai interesante dar la obiect (ar fi bine să citiţi articolul respectiv) şi să incite la continuarea discuţiilor. Este de la sine înţeles că nu sunt admise comentarii ofensatoare sau care au ca obiect alte subiecte.

Durată concursului: Până pe 05.08.2016 ora 19.00 (ora României).

Juriul: Eu, personal. Sincer, am mari emoţii fiind prima dată când organizez aşa ceva. Sper să nu o zbârcesc prea tare. Pot să vă spun doar că eu nu am nevoie de invitaţie având acces pe toată perioada festivalului. Mă voi strădui să fiu obiectiv, am tot interesul să iasă bine. Cel târziu pe 08.08 voi anunţa persoana câştigătoare şi comentariul respectiv. Astfel va fi destul timp pentru intrarea în posesia invitaţiei.

Am mari speranţe de la acest concurs, de va ieşi bine vor mai fi şi altele pe diverse teme cu alte premii. Vă rog să ţineţi pumnii şi să distribuiţi. Acestea fiind scrise, să începem. Vă doresc succes!

6 comentarii :

  1. Asa, domnu' Juriu! Ca sunt satul de random.org.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am avut încredere niciodată în random.org. Mai ales că din câte ştiu poate fi manipulat relativ uşor. Aşa că am ales să îmi asum eu toate înjurăturile! :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. La ce? La primit înjurături? :)

      Văzui pe FB că eşti la mare. Nu te tentează?

      Ștergere
  3. Si eu as vrea... :-(( Dar nicio sansa cu marea, nu anul asta si cred ca nu la noi :-D
    Bafta norocosului!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !