duminică, 10 iulie 2016

CE-ŞI DORESC BĂRBAŢII?

Este o întrebare ce am adresat-o de multe ori. 

Nu de alta, dar colaborez în calitate de consultant cu o firmă de vânzări cu interese în zona masculină ca şi factor decizional (de cele mai multe ori).

Firesc, primele ocazii la care am abordat această chestiune a fost pe la forumuri adhoc de genul "la o bere cu băieţii". Deloc surprinzător, majoritatea au răspuns că vor bani mulţi şi femei muuulte! Ba un amic chiar a plusat cu, citez: "o blondă sexy, nesătulă, al cărei tată să fie proprietarul unei fabrici de bere", parafrazând un banc pe care a presupus că nu îl ştiu.
Pe la blogmeet-uri, unde vin şi multe fete, la aceeaşi întrebare mi s-a replicat că bărbaţii sunt toţi nişte adolescenţi infatuaţi cărora le umblă numai gărgăuni prin cap.
În ambele cazuri, când i-am rugat să fie serioşi s-au pus în gardă întrebându-mă ce vreau să le vând. Iar eu nu doream să aflu decât ce cadouri ar fi potrivit să oferim clienţilor în campaniile pe care le pregăteam.

De aceea am fost foarte plăcut impresionat de abordarea celor care din luna iunie au devenit singurul magazin online de ceasuri şi accesorii dedicat bărbaţilor şi mă refer aici la:


Ale căror idei despre ce-şi doresc bărbaţii se potrivesc surprinzător de bine cu răspunsurile celor care mi-au răspuns în situaţiile amintite. Să vă arăt despre ce vorbesc:

dedicat barbaţilor

Evident, blondele sexy se subînţeleg! Oricum maşinile alea insinuează subliminal şi obraznic către aşa ceva!

Deşi povestea este reală (dacă nu mă credeţi vă invit să faceţi propriul experiment), răspunsurile la întrebarea "ce-şi doresc bărbaţii" nu se limitează la acestea. Mulţi îţi doresc recunoaştere profesională, o familie fericită, să exceleze în sport sau să fie un star rock. Mai toţi au dorinţe secrete ascunse în cine ştie ce colţ al sufletului pe care nu le-ar spune nimănui. Suntem asemănători şi totuşi atât de diferiţi. Din acest motiv mă voi referi doar la mine şi voi aborda întrebarea din perspectivă inversă referindu-mă la ceea ce îmi displace:

  • Nu îmi plac aşteptările, cozile de orice fel ar fi ele. Nu îmi place să pierd timpul în magazine, intru în ele strict din necesitate.
  • Urăsc magazinele în care mi se spune despre ceva că tocmai s-a terminat, soseşte în două-trei zile sau acest produs nu este de vânzare dar puteţi comanda. Denotă cel puţin incompetenţă în gestionarea stocurilor.
  • Rămân neplăcut impresionat atunci când vânzătorul nu îmi oferă informaţii complete şi relevante despre un produs, cu alte cuvinte atunci când vânzătorul este mai puţin informat decât mine.
La polul opus sunt magazinele care au echipe de cunoscători, oameni care au pasiune pentru ce oferă şi de la care pleci cu o poveste pentru produsul ales. Altminteri nu sunt un client cârcotaş. Am nevoie, îmi place, sunt informat, am cumpărat, asta bineînţeles în limita banilor disponibili. Pentru garderobă prefer modele clasice, în gospodărie lucruri utile şi simple, în materie de unelte prefer scule specializate în detrimentul celor multifuncţionale dar nu le ocolesc nici pe acestea.

Dacă tot am amintit de un magazin online de ceasuri şi accesorii dedicat bărbaţilor, îmi aduc aminte că în copilărie eram fascinat de mecanismele de ceas (în special cele cu rubine). Asta până când mi-am băgat nasul în Atlanticul elveţian al tatălui meu. Cu toată chelfăneala ce am primit-o, pasiunea nu s-a stins, doar s-a transformat. Îmi place să-mi cumpăr ceasuri, să le primesc şi să le ofer cadou.
De ce mai multe? Aşa cum nu mă duc la pescuit la costum şi cravată sau la birou în costum de baie la fel procedez şi cu ceasurile. În plus fiecare ceas sau accesoriu bărbătesc adaugă o tuşă personalităţii şi de aceea trebuie alese şi purtate cu grijă!

La show-ul aerian Aeromania de pe aeroportul internaţional Tuzla, l-am văzut pe campionul de acrobaţii aeriene Jurgis Kairys purtând la mână un LUNOKHOD din gama Vostok-Europe, ceas care m-a fermecat pe mine şi pe toată gaşca cu care eram.

lunokhod vostok-europe


La dotările pe care le are, , dacă-mi arătaţi un bărbat activ şi cu scaun la cap care să nu şi-l dorească, mă lepăd de toate blondele sexy, mai puţin de bere. Acum, dacă v-am dezvăluit una din dorinţele mele secrete, dragi prieteni, pregătiţi-vă! Se aproprie ziua mea!

Despre ce cred doamnele că îşi doresc bărbaţii din viaţa lor, nu prea pot spune nimic în plus faţă de ce am zis mai sus, sunt uşor confuz. Asta poate şi pentru că de-a lungul timpului, dacă am fost nimerit o dată cu un cadou ce mi-l doream. Deh, norocul meu! Dar am răbdare.

Încheind vă mulţumesc pentru timpul acordat şi vă rog să mă ajutaţi la studiul meu răspunzând la întrebarea:

Ce credeţi că îşi doresc bărbaţii?

16 comentarii :

  1. Interesant mod de abordare. Felicitări pentru articol! Acum știu ce își doresc bărbații.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vorbit separat în articol despre mine!
      Mie îmi plac brunetele cu ochi albaştri sau roşcatele cu ochi verzi! :)

      Ștergere
  2. :))) Bruneta, ochii albastrii, 1,60 ( kg depinde)nu caut nimic doar ma laud :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Barbatii si femeile n-au multe pretentii... Doar sa aiba bani, c-asa-i bine. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine, nimic de zis! Totuşi sunt lucruri pe care nu le poţi avea doar cu bani!

      Ștergere
  4. E bine ca esti rabdator!Unii nu au avut norocul tau;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Prea usor te lepezi de blonde si inca de alea sexi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu multumesc pentru recomandare. Al meu sot prefera un ceas bun si accesibil, cat sa poata sa ma scoata și la o cafea, după ce si-l achizitioneaza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lasa ca si femeile au ce cumpara de pe Watchshop. Eu unul mi-am cumparat doua produse de la ei si sunt foarte multumit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Femeile au ce cumpăra de oriunde! :)

      Ai perfectă dreptate! Totuşi întrebarea era despre ce-şi doresc bărbaţii!

      Ștergere
  8. Ei, uite ca mi-e dat sa citesc si un articol despre dorintele barbatilor scris... de un barbat. Ca daca le citesti pe cele scrise de femei, te iei cu mainile de cap! :P

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !