joi, 14 iulie 2016

DACĂ-I BAL, PĂI BAL SĂ FIE!

Ăăă..., party am vrut să spun.

Pentru că aşa a numit-o şeful meu când mi-a trasat sarcina de a mă ocupa de organizarea petrecerii de început de vacanţă.


Când, cu ochii mari, l-am întrebat că de ce tocmai eu (în ideea că sunt oameni în firmă mai aproape de domeniu), cu un zâmbet parşiv pe faţă mi-a replicat că am blog şi o mulţime de prieteni pe reţele de socializare şi cu ajutorul lor sigur voi stoarce eu câteva soluţii.
Aşa că dragi prieteni din spaţiul virtual, vă rog să mă ajutaţi cu idei de party, să nu-l dezamăgesc pe şeful meu. Ale mele gânduri puţine şi palide vi le împărtăşesc acum. Cum sunt de formaţie inginer de şcoală veche le-am pus pe toate pe o foaie şi le-am numerotat. Iată care sunt, după părerea mea, acele lucruri fără de care o petrecere nu poate fi reuşită:

1) Motivul sau tema. A fost trasată de şef ca şi bugetul. Personal aş fi preferat unul mai apropiat de cel al fostului coleg din clasa XI-a, când dirigintele văzându-l mai roşu la faţă l-a întrebat:
- Măi Cristi, tu bei alcool cumva?
- La ocazii tovarăşe diriginte! Doar la ocazii!
- Păi şi la ce ocazii?
- Cu ocazia zilei de luni, zilei de marţi...
- Şi sâmbăta, duminica ce faci?
- Recapitulez!

2) Locaţia. Este impusă tot de şef, numai că de data asta a fost inspirat. O locaţie între Dunăre şi mare, cu spaţiu generos de desfăşurare, piscină cu spumă, umbrare de stuf, şezlonguri rustice, ce mai, nu se putea mai potrivit. O să trecem peste faptul că anul trecut ne-a dus acolo în iarnă.

3) Atmosfera. Trebuie să fie neapărat una de fiesta. Am eu un gând zburdalnic şi deloc cuminte ce îmi trece acum prin minte dar o să vi-l spun mai încolo. Pentru asta îmi trebuie ajutoare de nădejde.

4) Un DJ pe măsură. Pentru asta mă bazez pe colegul meu Vlad, care are o adevărată pasiune pentru muzica de club.

5) Un barman pe măsură. Aici îl avem pe Victor care tot se laudă că a absolvit nu ştiu ce şcoală de barişti.

6) Elementul de noutate. Mă refer aici la găselniţa mea, acel gând ce nu-mi dă pace. 

Convoc de urgenţă "comitetul de criză" format din mine, Vlad şi Victor plus Andreea, protejata şefului avansată adhoc la funcţia de responsabil cu decorarea locaţiei, pentru un brainstorming creativ, sper eu.
Sigur pe mine (a se citi pe căutările mele pe net) propun ca petrecerea să se desfăşoare în ritm de samba, având ca laitmotiv dansul Brasil Shake văzut de mine la un party Ballantine’s Brasil acum aproape o lună în Bucureşti la Drunken Lords dar şi trăgând cu ochiul la Party Ballantines Brasil la sediul Kooperativa 2.0. Mă pregătesc să deschid laptopul să le arăt că mi-am făcut temele. Mă opresc din acţiune când îi văd mustăcind şi chicotind. Vlad butonează ceva şi încep să se audă ritmuri braziliene.






Victor apare cu o tavă cu cocktailuri care arată cam aşa:


highland samba
Highland Samba
glen rio
Glen Rio

















Iar Andreea ne agaţă la gât nişte ghirlande de party.

Păi se putea să punem la cale petrecerea fără să facem repetiţii? Nu de alta, dar să nu greşim ceva.
Totuşi nu pot să mă abţin să întreb cum de au ştiut de planul meu. Povestea ce mi s-a servit a fost că s-au nimerit pe 9 iulie în Mamaia pe lângă Princess unde a fost o altă petrecere Ballantine’s Brasil.

Le spun că trebuie să plecăm acasă şi eu rămân ultimul să sting luminile. Observ că nici unul nu se dă dus şi brusc îmi dau seama şi de ce. Cu toţii vânam codurile de pe sticlă. Da, da, nu vă miraţi. Ballantine’s Brasil fiind un produs proaspăt lansat şi având conceptul de Brasil Shake în spate, a apărut un site dedicat pe care poţi câştiga o excursie în Scoţia pentru tine şi încă trei prieteni, dacă accepţi provocările pe care le găseşti acolo. Ce, n-am merita să dansăm samba într-o distilerie scoţiană? Aşa că facem un pact, mai ales că vom avea şi sticlele de la petrecere. Oricare dintre noi va fi norocosul să îi ia şi pe ceilalţi trei.

Acum doar aşa ca să vă fac poftă:
Brasil Shake este mersul în paşi de dans, ghidat de acrobaţiile şi mişcările spontane care îţi permit întoarcerea triumfătoare pe ringul de dans, după un refill de la bar!
Ballantine’s Brasil:
- Reţeta- Coji uscate de lime, aduse din Brazilia la distileria Ballantine’s şi lăsate la infuzat împreună cu whisky-ul lor scoţian, în butoaie de stejar.
- Gustul- O combinaţie delicată între aroma naturală, răcoritoare a lime-ului şi notele dulci, cremoase, de vanilie, măr şi miere ale whisky-ului scoţian.

Lasă-te inspirat de spiritul brazilian şi încearcă Ballantine's Brasil în cocktail-uri lejere, de vară!
Merită!




10 comentarii :

  1. Iti trebuie ceva indemanare ca sa-ti reuseasca un Brasil Shake !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai facut pofta cu bauturile tale exotice...Daca bagi si o pinata in party, sa dea seful cu batul in ea, ma declar satisfacuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar voi încerca Ballantine's Brasil în cocktail-uri lejere, de vară!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am mai fost la un party de o mie de ani. Al meu mă duce la petreceri câmpenești, cu bulz și palinca. Nu mănânc nici bulz, și nici palincă, asa că joc o horă și mănânc gogoși. Deci, nu conta pe ideile mele, mai bine îmi dai mailul sefului sa-i confirm ca ați gasit solutii faine pentru petrecere. Ahhh, și nici la mare n-am fost de vreo x ani-nu spun căci mă fac de răs- asa ca poate mă inviti. Aduc voia bună cu mine și felicitari pentru organizare. E perfect totul, doar citind, darămite gustand..

    ...sau mai bine muți petrecerea toamna, vara la mare nu-i de mine..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare mi-e dor de munte, stână, bulz şi ceva pălincă. Facem schimb? :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !