marți, 21 iunie 2016

VIS DE ADOLESCENT

Împărtăşit iubitei

Într-o seară înstelată de vară, în timpul unei lungi şi romantice plimbări pe aleile străjuite de castani din micul oraş unde am făcut liceul.


Cu o zi înainte, văzusem la cinema un film cu Errol Flynn, parcă "Căpitanul Blood" îi spunea. Îmi plăcea genul, îmi plăcea actorul, citisem şi cartea, deh, eram un adolescent cu fire aventuroasă. De altfel, nu aveam parte de prea multe filme cu care să rezonez.

vis-de-adolescent
Sursa

Ţin minte că mi-a plăcut pelicula, dar ceea mi-a rămas întipărit în memorie a fost genul acela de cămaşă pe care îl purtau spadasinii, cam în toate filmele pe care le-am urmărit. Se vede mult mai bine aici:

vis-de-adolescent
Sursa

Aşadar, printre îmbrăţişări şi săruturi pasionale, ştiind că maică-sa e una din cele mai bune croitorese din oraş,  încerc să îi descriu cămaşa dorită, o invit la film (nu de alta, dar să o vadă cu ochii ei) cu speranţa secretă că mă voi "lipi" pe lângă mama ei să-mi facă una. Răspunsul vine ca un duş rece, a fost deja la film cu părinţii, nu a fost deloc încântată nici de acţiune, nici de actor şi cu atât mai mult de cămaşă. Iar mă-sa nu face decât cămăşi serioase, nu toate fanteziile trăsnite ale unui puşti de liceu. Nu face sau nu ştie, am întrebat eu pe un ton inocent. Atât mi-a trebuit. Mi-a cerut să o duc acasă. Pe drum mi-a spus că ar trebui să-mi iasă fumurile din cap, să-mi aleg un drum în viaţă, să mă concentrez la examenul de treaptă, asta din ce mi-aduc aminte, totuşi au trecut  33 de ani de atunci.
Evident, sfârşitul de săptămână nu ne-a mai prins împreună. Eu mă plimbam cu altcineva care îmi împărtăşea gusturile în materie, sub aceeaşi castani iar ea probabil tocea la chimie sau la rusă.

În zadar am umblat pe la toţii croitorii din oraş, degeaba mi-am făcut rost de pânză de paraşută. Magazinele de profil le-am bătut tot fără rezultat. Am făcut asta ani de zile fără să renunţ la visul meu.

De curând a apărut o rază de speranţă. Am descoperit un brand care face cămăşi de bărbaţi pe comandă.

Cămăşi create special pentru a vă pune în valoare.

Sper să-mi facă acea cămaşa mult dorită. Nu, nu pentru mine, eu nu mai sunt tânăr dar fiul meu da. Aşa m-aş vedea şi eu cu visul împlinit. Am trimis deja vorbă (mail) cu poza de mai sus, mărimea şi aştept răspunsul.
De pe site-ul lor, mi-a făcut cu ochiul o cămaşă vişinie cu spate lung ca în imaginea următoare:

camasa-visinie

Se potriveşte cu tenul meu şi am auzit că doamnele, din motive doar de ele ştiute, preferă combinaţia bărbat brunet-cămaşă vişinie.

Cu menţiunea că atunci când voi primi cămăşile voi face un review la ele, vă ofer câteva informaţii despre ei:
Cămăşi Dragoş Prioteasa este un brand recent apărut pe piaţă, orientat spre cămăşi bărbăteşti şi are ca obiectiv să devină principalul furnizor de cămăşi de bărbaţi pe segmentul premium.
Produsele sunt manufacturate în România, majoritatea ţesăturilor folosite fiind italieneşti şi având în componenţă ţesătură din fibră 100% bumbac.
Croiala cămăşilor este slim fit, foarte la modă, conferind multă eleganţă vestimentaţiei bărbăteşti.
Bărbaţii pot găsi un stil inovativ şi unic în România, fiecare cămaşă fiind lucrată în detalii deosebite, ce fac diferenţa faţă de alte branduri.

Cam atât pentru acum, restul veţi găsi în review-ul promis.

8 comentarii :

  1. Da, barbatii au avut dezavantajul ca trebuie sa-si cumpere camasi de-a gata. M-ai distrat cu matasea de parasuta, ca si noi, fetele, cautam bluze din asa ceva. E bine ca s-a gandit cineva si la sufletelul barbatilor, ca poate au si ei gusturile lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până la urmă chiar mi-am făcut o cămaşă din ea, dar nu a ieşit ce-mi doream! :(

      Ștergere
  2. Camasi de hipsteri... Suflete de artisti! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. AStept sa te vad cu o camasa visinie ca cea din imagine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am una! E o poză de la gala Superblog la mine pe profil pe FB! :)

      Ștergere
  4. Camasile astea albe imi aduc aminte de filmele cu Iancu Jianu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alea erau cămeşi! Unele împodobite cu arnici! :)
      Dar aduc.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !