sâmbătă, 11 iunie 2016

ÎNAPOI ÎN VIITOR

Un film al tinereţii mele

Pe care l-aş revedea oricând cu plăcere.
Din toată seria, la acea vreme, cel mai mult mi-a reţinut atenţia, cred că aţi ghicit, skateboard-ul zburător.

Sursa

Nu cred că pe atunci existau tineri care nu visau cu ochii deschişi la aşa ceva. Sau dacă mai erau, în mod clar le lipsea un anumit spirit de libertate. Vorba aia, nimeni nu-i perfect.

Zilele trecute, băieţii mei, care au acum aproximativ vârsta mea de atunci (+/- 3 ani), m-au întrebat de ce nu-mi iau şi eu un skateboard electric, mai precis un hoverboard A025-6, ideal în transportul urban pentru distanţe relativ scurte. Că cică am îmbătrânit şi ei nu au timp să stea după mine. În minte-mi vine expresia aia cu "puşca şi cureaua lată, ce bărbat sunt deocamdată". Deşi dacă stau bine şi judec drept, adolescentului din mine îi surâde ideea unei asemenea "jucării".


Şi încep să mă asalteze cu informaţii. Că este dotat cu baterie Samsung ce are timp de încărcare relativ scurt de 2-3 ore şi autonomie de 20km, are funcţie de auto echilibru, aşa numitul Smart Wheel Balance, că în motoarele cu care fiecare roată este prevăzută nu poate intra praf sau că materialul din care este făcut nu se deformează la şocuri mecanice iar roţile au aderenţă mare şi sunt concepute pentru a rula pe foarte multe suprafeţe. În plus este şi ecologic.

Prea s-au documentat. Zelul lor mă îngândurează şi mă amuză în acelaşi timp. Ori chiar am îmbătrânit (dar atunci de ce mă simt ca un adolescent?) ori au pus un gând ce nu-i cuminte skateboard-ului.

Oricum, nu-mi fac griji, nu are cum să facă mulţi purici la mine. Ce, îmi cunosc copiii de ieri, de azi?

Ce spuneţi despre ideea puştilor mei? Oare o fi bună? Aţi face o tură prin oraş cu el?

12 comentarii :

  1. hai ca tare as vrea sa te vad cu skateboard-ul sosind la intrunirile cu bloggerii ; parca imi si imaginez: usor dezechilibrat,hop-hop :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum îi spuneam şi lui Joe, are funcţie de auto echilibru. Ghinion, nu e nici o şansă! :)

      Ștergere
  2. Cred ca nu m-as mai da jos de pe masinaria asta, mi se pare tare amuzanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. E la moda, numai ca s-ar putea sa te plictisesti repede... O bicicleta cred ca e mai utila. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. zilele trecute ma uitam si eu la un astfel de "vehicul" dar parca tot nu de varsta mea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ma vad pe un asa vehicul. Prefer clasica bicicleta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După cum spuneam şi în articol, nimeni nu-i perfect! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !