miercuri, 8 iunie 2016

HAIDE, HAIDE ROMÂNIA!

La EURO 2016


Unde îţi doresc să ai un parcurs cât mai lung. Şi, de ce nu, să ajungi în finală!

Prima parte a drumului s-a terminat, România s-a calificat la acest turneu final.

Sursa

Acum începe o nouă călătorie, cu primul pas, meciul de deschidere cu Franţa pe 10.06 şi sper eu, câştigarea grupei! Deci e cazul...


Aşa că e musai să încep pregătirile! Dacă ar fi fost după sufleţelul meu, aş fi ieşit cu amicii suporteri la o terasă de pe aproape, unde ne cunoaştem cu toţii şi am fi putut să ne încurajăm în voie naţionala. Dar nu se poate. Am doi băieţi în care vreau să bag microbu'. Aşa că am umplut camera de zi cu steaguri şi toate cele necesare unei mici galerii "decente". Numai că puştii mă căpiază că vor echipament de suporter aşa cum au văzut ei la magazinul de peste drum, magazin care nu e altul decât PENNY MARKET, suporter oficial al suporterilor naţionalei.

SURSA

Ceea ce nu ştiu ei este că deja am trei echipamente în portbagajul maşinii, graţie punctelor acumulate în campania "Să înceapă gălăgia! Haide România!" din aprilie încoace, dar şi faptului că am fost de opt ori "selecţionerul săptămânii" unde am putut acumula extra puncte bonus. Mă duc să refac provizia de bere, răcoritoare pentru ei şi crănţănele de tot felul, nu de alta dar să nu mă prindă meciul cu Franţa nepregătit. Cu ocazia asta aduc şi ce aveam în maşină. Vă daţi seama, a urmat o explozie de bucurie. Mai rămâne doar să le fac pregătirea psihologică cu jumătate de oră înainte de începutul partidei.

Dacă nu v-aţi luat echipamentele până acum, nu este cazul să faceţi o tragedie, campania este valabilă până pe 28 iunie 2016, aşa că mai este timp suficient, nu de alta dar aşa se cunoaşte un suporter adevărat, ştiţi voi!

Să înceapă gălăgia! Haide, haide România!

Update 10.06- cu mare ghinion, Franţa-România 2 la 1. Au jucat bine băieţii.
Update 15.06- după un meci mediocru România-Elveţia 1 la 1. Dezamăgire.
Update 19.06- părăsim ruşinos competiţia după România-Albania 0 la 1. Fără cuvinte...

12 comentarii:

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !