miercuri, 15 iunie 2016

GADGETURI CU ECRANE ZGÂRIATE

Eu nu am avut.

În schimb ecrane sau carcase sparte, tastaturi buşite, cu duiumul.


Băiatul meu cel mare, pe de altă parte, merită cu siguranţă titlul de campion absolut în materie de zgâriat ecrane de device-uri sau lentile de ochelari. Nu ştiu cum face, dar după maxim două zile orice telefon ce încape pe mâna lui are cel puţin un semn pe ecran. După o lună de abia mai vezi ceva pe el, asta în cazul fericit. I-am luat folie de protecţie, degeaba. Se plânge că face bule. Ori nu ştie să o pună ori nu are răbdare. Cert este că nu mai vrea să audă de aşa ceva.

Pe la sfârşitul lui mai, mă întâlnesc la o terasă cu un vechi amic, venit în vizită în ţară din Germania. În timp ce depănam poveşti trece întâmpător pe acolo, cătrănit la faţă, "şmirghelul de ecrane", fiul meu. Îl chem la masă, la un suc, ca să fac prezentările şi mai în glumă, mai în serios îl întreb dacă l-a părăsit iubita. Îmi aruncă o privire profund jignită şi mă informează că a vrut să-şi vândă telefonul dar "fraierul" n-a vrut, datorită unei mici zgârieturi. Îi spun să-mi arate. Eu şi amicul meu izbucnim în râs contemplând o linie şerpuită ce traversează toată suprafaţa ecranului. Misterios, prietenul scoate un lucru din geantă, pe care i-l oferă şi spune că după ce-şi vinde telefonul ăsta şi îşi ia unul nou, să-l folosească cu încredere.


Într-un glas întrebăm amândoi (eu şi fiu-meu), ce este. Cu un zâmbet larg ne răspunde că este WowFixit, un produs nou şi inovator, realizat cu ajutorul nanotehnologiei, apărut de curând pe piaţă în Germania şi probabil şi în România.


Sper că nu este tot un fel de folie, spune neîncrezător puştiul. Desigur că nu, este un gel, care se aplică foarte uşor. Dar nu trebuie să mă crezi pe cuvânt, uite aici un comunicat de presă care îţi va răspunde la toate întrebările. Citeşte-l cât mai vorbesc eu cu taică-tu, spune el după care îi întinde telefonul!

Citeşte pe nerăsuflate, lucru ciudat pentru el, pune mâna pe telefonul propriu şi sună. Mai aud doar:
-Haide mă, nu fii fraier! În preţ intră şi un pont de ultimă oră, boier o să fii la tine-n cartier!
Apoi pleacă val vârtej, lăsându-ne cu un zâmbet uşor amuzat. După jumătate de oră se întoarce cu alt telefon în cutie şi ne spune că îl va folosi doar după ce îl termină de "tunat".

Ajuns acasă, mă împinge curiozitatea şi caut produsul pe net. Amicul meu a avut dreptate să-l recomande! Dar nu vă spun nimic, este un produs despre care e musai să vă informaţi singuri. Vă spun doar că eu l-am comandat, l-am folosit, sunt foarte mulţumit aşa că pot spune cu mâna pe inimă că merită! Iar fiul meu merge pe a treia săptămână cu telefonul, în aceleaşi condiţii "vitrege" de exploatare şi ecranul rezistă! Fără zgârieturi! Cel mai mult mă încântă că se poate folosi şi în cazul ochelarilor de vedere sau de soare.

Hai, că nu mă lasă inima să nu vă spun chiar nimic. Doar câteva amănunte.


Sper din tot sufletul, de fapt sunt sigur, că vă veţi bucura de aceeaşi satisfacţie pe care am avut-o şi eu. Merit şi meritaţi!

Imaginile aparţin site-ului http://wowfixit.com.ro

8 comentarii :

  1. Daca arata mai bine decat imi pun eu singur folia de protectie, cred ca imi trebuie si mie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Nu ştiu cum pui tu folia, dar produsul acesta merită încercat. În plus are multe avantaje faţă de folie.

      Ștergere
  2. Cand imi voi schimba telefonul cu unul performant, voi apela si la acest gel minune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu care credeam că mai mult te doare de ochelari...

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !