vineri, 17 iunie 2016

DESPRE BERE

Doar câteva curiozităţi


Şi asta deoarece berea este cea mai consumată băutură la nivel global, bineînţeles după apă.


Motto: „Berea este dovada că Dumnezeu ne iubeşte şi ne vrea fericiţi”-Benjamin Franklin.

Sursa

1. Încep cu fobia paharului gol de bere, pe numele ei ştiinţific "Cenosillicaphobia". Da, da, este reală, nu este o glumă nesărată. Noroc că se tratează foarte uşor cu clasicul "Să mai vină una!".

2. Burta de bere este un mit. Nu berea este vinovată, ea doar stimulează apetitul. Aşa că dacă nu mâncaţi chiar echilibrat...

3. Cea mai consumată ciupercă din lume este... drojdia de bere!

4. Berea este un izvor de sănătate. Berea conţine vitaminele B1, B2, B6 și B7 (biotină). Fapt confirmat de cercetările ştiinţifice, vitamina B ajută la îmbunătăţirea concentrării, sprijină formarea de celule roşii în sânge, are un efect pozitiv asupra sistemului cardiovascular, stimulează metabolismul şi ajută sistemul nervos pentru a funcţiona corect.

5. Călugării din mânăstiri şi abaţii au fost cei care au îmbunătăţit constant tehnologia de producţie a berii în Evul Mediu.

Şi gata pentru azi deoarece o să-mi atrag oprobiul  a milioane de femei, mai pe seară, după această zi toridă.

10 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. :) N-aş merge chiar până-ntracolo, dar îmi place cum gândeşti!

      Ștergere
    2. Daca dateaza din timpul Egiptului antic, eu as zice ca nu ma insel.

      Ștergere
    3. De mai înainte! Cică asirienii consumau bere acum peste 6000 de ani! :)

      Ștergere
  2. Mi-ai facut pofta, dar n-am bere in casa, am in schimb o doza de cidru, ma duc sa o desfac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citi cu plăcere. Felicitări pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. :) Cine sunt eu ca să te contrazic? Deşi cică în lume sunt mai mult de 20000 de tipuri de bere...

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !