luni, 27 iunie 2016

BMW-UL ESTE O VOCAŢIE!

A-i asigura service-ul este o menire.
A-l conduce este un stil de viaţă.


Aşa că oricum ai întoarce-o de pe o parte pe alta nu ai cum să ajungi la altă concluzie!


Cel puţin aşa mă asigură cei doi amici cu care am avut întâlnire la o bere (fără alcool), acum o săptămână, undeva la o terasă în Bucureşti. Ambii mândri posesori de BMW, se uită cu nedisimulată milă la micul meu Polo negru (maşină de servici) în timp ce o parchez fix între ei. Am uitat să spun că nu se cunoşteau, aşa că în timp ce le fac cunoştinţă, studiază cu priviri admirative fiecare maşina celuilalt.

Bineînţeles, nu a durat mult şi discuţia de la masă a început să se învârtă numai în jurul subiectului "service BMW". Unul tocmai ce îşi scosese maşina complet refăcută după pierderi serioase de ulei celălalt era în căutarea unui service bun, pe cât posibil să nu fie reprezentanţă în special din cauza preţurilor cam mari pentru buzunarul lui, iar recomandarea acestuia venea la fix. Vrând, nevrând ascultam şi eu, mai ales că îl auzisem pe şef spunând că intenţionează sa-i facă o revizie BMW-ului din dotare, că cine ştie, poate îmi scapă o mică primă.

Pe un ton de parcă ar fi divulgat locaţia unui nou şi secret "Tărâm al Făgăduinţei" local, vine şi recomandarea:
Bimmer Service. Te duci acolo îţi faci programare sau îi cauţi pe net şi îi contactezi.

bimmer service

După care urmează o mică discuţie (nu o să vă plictisesc, încerc să extrag doar esenţialul din ea):
- Spune-mi, te rog, mai multe despre ei. Cum i-ai descoperit, ce te-a făcut să ai încredere în ei, de ce îi recomanzi?
- Păi, ca şi în cazul tău, mi-au fost recomandaţi de un amic tot cu BMW. Doar ştii că suntem o mare familie. Apoi i-am căutat pe net şi în cele din urmă am ajuns la ei. De spus ar fi multe. În primul rând sunt axaţi numai pe gama BMW, oferă servicii de calitate la costuri rezonabile, sunt primul primul service independent din România cu acces la bazele de date BMW Group şi se vede din satelit că lucrează cu pasiune. Dar ştiţi ceva? Haideţi mai bine până acolo să vă convingeţi singuri! Este doar la câteva minute de aici!

Până vine nota îmi scriu grijuliu şi îngroşat în agendă adresa service-lui, adică str. Brebenei, nr. 20, sector 5, Bucureşti, cu menţiunea "pentru şefu". Ne suim repejor în maşini şi în mai puţin de cinci minute suntem acolo. Întradevăr service-ul ne lasă o impresie foarte bună. Are cinci rampe echipate modern, mecanici specializaţi pe marcă, oferă o gamă largă de servicii, ce mai, sunt 110% specializaţi în BMW. Amicul nostru este în extaz şi îşi face pe loc programarea. De bucurie ne mai invită la un rând. Eu am rămas impresionat de birouri iar cel mai mult mi-a plăcut, firesc, al directorului.

revizie bmv, diagnostic bmv, testare bmv, istoric bmv

Ajunşi înapoi la masă, ne spune, bucuros că va afla istoricul maşinii şi kilometrii reali parcurşi, că acum o să vadă cât adevăr i-a spus vărul său când i-a vândut-o, oricum mai are să-i dea trei rate.

istoric bmv, kilometri reali bmv



Imaginile aparţin site-ului www.bimmer-service.ro