joi, 26 mai 2016

UN REAL AJUTOR

Pentru companii mici şi mijlocii


Da, nu vă miraţi, în acest articol IMM-urile sunt în centrul atenţiei! Iar informaţiile din el cred că vor fi de folos pentru orice întreprinzător, fie el tânăr sau deja trecut prin "jungla" economiei de piaţă.
Păi ce, eu nu sunt IMM? Da, am o mică afacere, despre care am mai scris, cea de curăţenie la domiciliu. Afacere care acum trece prin aşa numita "criză de creştere". Adică merge mai bine decât a fost previzionat în cea mai optimistă estimare, listele de aşteptare mergând până la 60 de zile, uneori şi sâmbătă sau duminică. Bineînţeles pentru curăţenia de Crăciun programările sunt făcute. Am pornit la drum cu maşina personală, un sistem profesional de curăţenie Kirby, un laptop care a cam obosit, o multifuncţională, pasiune, curaj şi o mare parte  din economiile mele. Şi cu trei angajaţi, eu în calitate de şofer, manager sau simplu muncitor când este cazul, un muncitor care se ocupă efectiv de curăţenie şi o secretară cu toate atribuţiile ei.

În mod clar, trebuie făcut ceva. Este evident ce, trebuie să ne dezvoltăm. Adică ne trebuie încă patru sisteme de curăţenie, echipamente IT (un laptop, o imprimantă, un desktop, toate de ultimă generaţie) şi încă minim trei angajaţi. Evident tot pe mine cade măgăreaţa să fac necesarul, să-l corelez cu cash-flow-ul luând în considerare şi noii salariaţi. Îl fac de vreo zece ori sperând că am greşit ceva şi de fiecare dată rămân dezamăgit. Nu reuşesc deloc să armonizez intrările de capital cu necesarul de dezvoltare fără să rămân pe o muchie foarte subţire şi mai ales şerpuită.

Duminica trecută, de Ziua Constanţei, la Festivalul Scoicilor m-am întâlnit cu un vechi amic, redactor la o mică publicaţie cu tente economice. La plecare ne-am oprit la o bere, timp în care i-am spus păsul meu. După câteva înţepături prieteneşti, gen "mai lasă bă şi pentru alţii" sau "întoteauna ai vrut să fii mai cu moţ", mă întreabă, de data asta pe un ton serios, dacă am auzit de GRENKE. Cei care se ocupă de închirierea de echipamente. Ştie sigur că echipamentele IT sunt pe lista lor în schimb nu e convins că şi echipamentele pentru curăţenie, aşa că va trebui să verific. Îmi mai spune să citesc cu atenţie site-ul lor, în mod sigur voi fi interesat.



Şi da, am fost! Am fost atât de interesat încât am stat mai mult de o oră pe site, ceea ce pentru mine este un record. L-am salvat la favorite, ba chiar mi-am luat notiţe în agendă. Evident primele care au intrat în sfera mea de interes au fost avantajele, fără însă a neglija nimic. În plus am constatat cu mare bucurie că echipamentele profesionale de curăţenie sunt eligibile. Am spicuit pentru voi câteva din cele care mi-au sărit în ochi, dar vă sfătuiesc călduros să-i vizitaţi şi să interacţionaţi, pentru că sunt multe nespuse. Deci, despre avantajele închirierii echipamentelor de înaltă performanţă:

1) Protejează lichidităţile, implicit bonitatea în relaţia cu banca şi capacitatea de a lua împrumuturi. De asemenea raportul capitaluri proprii/active este protejat astfel că voi putea beneficia de echipamente IT şi de curăţenie de înaltă performanţă consolidând în acelaşi timp soliditatea financiară a firmei.
2) Simplifică bugetarea. Sistemul "plăteşti pe măsură ce produci" oferă un mare avantaj iar chiriile în euro, constante pe toată durata contractului, îmi pun la dispoziţie o bază solidă pentru planificarea financiară.
3) Se pot face investiţii mai mari şi mai devreme în tehnologie nouă. Apropo, între costuri ridicate de achiziţie şi chirii reduse voi ce-aţi alege?
4) Flexibilitate maximă! Contractul de închiriere GRENKE are inclusă opţiunea de schimbare a echipamentelor, de exemplu în cazul în care cele deja închiriate devin depăşite moral ori apar unele mai eficiente energetic, de multe ori chiar fără creşterea chiriilor. Astfel mi-aş putea permite să ţin pasul cu ritmul ameţitor de schimbare a tehnologiei.
5) Beneficiez de un consilier personal care mă poate îndruma acolo unde greşesc.

Luând în calcul cele spuse mai sus, dar şi pentru că avansul este 0%, chiriile sunt total deductibile, avem răspuns pentru cererile trimise spre analiză în maxim 24h, actele necesare sunt minimale şi se pot trimite scanate pe mail,  GRENKE este o opţiune neapărat de luat în calcul. Eu deja m-am hotărât, să-mi ţineţi pumnii să mă calific.

Eficienţă şi rapiditate
Asistenţă şi Consiliere Personală
Adaptabilitate la nevoile fiecărui client

În altă ordine de idei vreau să atrag atenţia că închirierea echipamentelor nu este o formă de leasing aşa cum am crezut şi eu prima dată, când am stat la poveşti cu amicul meu.

Sper din toată inima să vă folosească acest articol. Dacă deţineţi o companie sau sunteţi acţionar la una, în mod sigur trebuie să citiţi dar şi să vă informaţi temeinic pe site-ul lor. Sau dacă lucraţi în departamentul de achiziţii, poate vă paşte o promovare. Cum se spune, mult succes tuturor dar mai ales mie!

Despre GRENKE s-a scris în presa economică, financiară sau s-a vorbit în ştirile de profil. Aşa că nu v-am spus chiar o noutate în domeniu. Dar după ştiinţa mea este pentru prima dată când aflăm despre ei în blogosferă. Astfel, Grenke Renting SRL şi-a început activitatea ca franciză în aprilie 2007, la Bucureşti. În 2012 a devenit parte a grupului cu acelaşi nume, grup german cu tradiţie din 1978 iar în martie 2013 au deschis o nouă agenţie la Cluj. De la înfiinţare şi până acum a avut o creştere şi o consolidare continuă în România.

Imaginile aparţin site-ului www.grenke.ro

22 de comentarii :

  1. ...ohoho, uite un gand cu care am cochetat multa vreme, de a inchiria ceva ce poate fi schimbat, in vreme, cu altceva de mai noua generatie. Multumesc, Radu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Echipamentele stomatologice sunt eligibile la Grenke!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Să înţeleg că te gândeşti la schimbarea echipamentelor? :)

      Ștergere
  3. ...mă gândesc sa aprofundez ideea, mai intai..

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, pare o afacere excelenta, eu habar n-aveam de ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ai aflat! :)
      Afacerea cred eu că este bună, de la un anumit nivel, pentru ambele părţi.

      Ștergere
  5. Nu ma pricep la finante, asa ca iti doresc succes cu Grenke sau fara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu-i târziu să te apuci să înveţi! Mulţumesc!

      Ștergere
  6. Interesanta idee, sa inchiriezi leptopuri si imprimante, in loc sa le cumperi. E de mare ajutor pentru intreprinzatori.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincer, acum aud pentru prima data de o astfel de activitate si firma care s-ar ocupa de asa ceva. Dar toate au un inceput ...

    RăspundețiȘtergere
  8. PARE UN FEL DE CAMATARIE. CAT NU SE LASA CU DEGETE ZDROBITE E INTERESANT

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e deloc aşa, am studiat bine problema. Este o soluţie modernă şi benefică de afaceri.

      Ștergere
  9. E o idee foarte buna pentru cei care sunt la inceput de drum si nu au foarte multi bani de investit in afacere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) De fapt este o soluţie viabilă pentru extindere!
      Care este tot un început de drum!

      Ștergere
  10. Foarte interesant articol, informatii de foarte mare ajutor pentru cei mai incepatori.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !