luni, 16 mai 2016

UN CADOU PERSONALIZAT

Pentru fiul meu cel mic

Deşi are note bune, e în clasa a IX-a, aseară l-am văzut cam trist.
L-am întrebat îngrijorat:
- Ce ai? Ai pierdut locuri în campionatul de gaming? Ai luat vreo notă mică? Este vorba de o fată?
- Termină tata, este vorba de cu totul altceva!
- Ştii că mie poţi să îmi spui orice.
După o lungă pauză, îmi spune:
- Ştiu că ai făcut mari eforturi pentru laptopul ăla de gaming. Dar tu m-ai întrebat. Uite, toţi colegii mei au câte o mică bijuterie personalizată din aur sau argint, modele bărbăteşti desigur. Sunt singurul din clasa mea care nu are, dacă nu chiar singurul din liceu. Şi tare mult mi-aş dori!
- Păi şi cam ce ţi-ai dori, întreb eu circumspect. Deh, experienţa!
- Ceva asemănător cu asta!

Sursa
- Foarte bine, astea sunt din oţel inoxidabil, spun eu răsuflând uşurat.
- Tata, eu le vreau din aur alb!
- Nu cred că îmi pot permite financiar după ce ţi-am luat laptopul! Dar hai să facem o căutare după bijuterii personalizate.

O facem şi găsim ceva care ne atrage atenţia:



Cu acest produs:


Bine, pe băiatul meu îl cheamă Vlad. Îmbucurător este că plăcuţa se poate personaliza şi pe verso. Dacă tot sunt aici, arunc o privire şi la brăţări, ce eu nu merit nimic? Nu găsesc nici un model masculin pe site dar am văzut că pot face şi la comandă.

- Mă mai gândesc, spun eu testându-l.
- Ei lasă, că ştiu că te-ai hotărât. Oricum, pe ăla mi-l doream! Tu m-ai învăţat să cer mult ca să primesc mai puţin!
- Ţi-am spus eu multe, dar să foloseşti tehnici de manipulare pe mine, sigur nu!

Ce să fac, am înghiţit găluşca. Dar mi-am pus în gând, că la prima ocazie voi avea plăcuţele alea în stil militar făcute din aur alb.




6 comentarii:

  1. M-am linistit, credeam ca daca se maresc se micsoreaza pretentiile, se pare ca nu... Dar o bijuterie personalizata este o idee buna pentru ca laptopul se strica la un moment dat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deh, generaţia asta nouă. Eu prima bijuterie din aur mi-am luat-o când am intrat la facultate din banii câştigaţi cu greu la poker! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !