joi, 19 mai 2016

O BURSĂ A PIESELOR AUTO

A apărut în România, de curând.


Ceea ce, după părerea mea, este o idee foarte bună, oricând oportună şi de mare folos pentru posesorii de maşini cu bugete medii, service-uri auto, etc.
Schematic cam aşa funcţionează:



De această platformă se ocupă, după cum cred că aţi ghicit deja, cei de la Dezmembraripenet.


Chiar îmi pare bine că am descoperit această bursă de piese auto deoarece şeful meu a avut un accident soldat cu mult prea multe pagube pentru un VW Polo. Aşa îmi trebuie, dacă i-am "împrumutat" maşina mea de serviciu. Care stă de luni bune pe tuşă, căci ba nu sunt bani, ba nu e timp sau există probleme mai presante. Să văd pe unde mai scoate cămaşa când o să-i arăt cât de uşor şi ieftin este să găseşti piese VW Polo.

Ca să fiu sigur de succes, întâi trebuie să îmi fac lecţiile temeinic. Îmi creez rapid un cont pe platformă, este foarte uşor, după care mă duc în secţiunea care mă interesează, respectiv în cazul de acum, cea de cerere ofertă pentru piese auto. Introduc datele despre maşină, adică marcă, model, an fabricaţie, versiune, motorizare. Deasemenea denumirea piesei căutate, descriere, dacă o vreau nouă sau din dezmembrări, chiar şi poze dacă mi se pare necesar şi la sfârşit adaug cererea după care aştept ofertele din care evident o voi alege pe cea mai bună. Dar nu e singura secţiune, pot de asemenea să cumpăr, să vând. Primesc şi ofer rating şi multe altele.

Plata se face de comun acord cu vânzătorul, în general la livrare, iar la detaliile produsului aveţi şi costul transportului dar şi garanţia acordată care poate diferi în funcţie de piesă şi desigur de vânzător. Se pot cere detalii suplimentare în cazul în care există nelămuriri.

Avantajele sunt bune şi evidente, aş zice eu. În primul rând preţuri semnificativ mai mici, se elimină verigile intermediare, timpii de aşteptare şi căutare. Iar faptul că puteţi alege din mai multe oferte nu este deloc un lucru de neglijat. Puteţi vedea ratingul vânzătorului, acesta vă poate ajuta să vă formaţi o idee asupra seriozităţii lui.

Evident, fiind la început de drum au câteva mici scăpări referitor la platformă, nimic grav. Sunt sigur că vor face corecturile de rigoare în cel mai scurt timp.

Până una alta îmi vine să-mi dau cu târnăcopul în gingie când îmi pun întrebarea: Oare de ce nu mi-a venit ideea asta mai devreme?

8 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !