marți, 17 mai 2016

MI-E DOR DE EA

De ea, de inspiraţia mea

M-a părăsit în ultima lună a acestei primăveri cu vreme nebună. Fără nici un cuvânt, fără nici o explicaţie, aşa cum face o femeie când află că a fost înşelată cu cea mai bună prietenă a ei.
Doamne iartă-mă dar chiar nu ştiu cu ce am greşit. Nu am pomenit decât în treacăt despre faptul că vreau să îmi fac un nou blog axat pe altă tematică pentru care îmi trebuie o nouă sursă de inspiraţie. Nici măcar nu am trecut la fapte, totul a rămas în stadiu de idee, nici măcar de proiect. Oare asta să fie? Nu, nu cred, doar am mai trecut prin asemenea momente. Avem împreună chiar alte două proiecte finalizate. Trebuie să fie altceva.

Brusc, aerul din cameră începe să tremure uşor, ca şi când o zână fermecată ar trece pe acolo. Şi mi se face poftă de o cafea bună, o cafea Jamaica Blue Mountain ce ne place în mod deosebit amândurora. Ajuns la dulăpior am un moment de stupoare, preţioasa mea rezervă era pe zero. În ultimile două săptămâni am alergat ca un nebun cu treabă, cafelele le-am băut prin benzinării şi pur şi simplu am uitat să reînnoiesc stocul. Îmi dau o palmă peste cap, pentru că acesta trebuie să fie motivul pentru care am fost părăsit (temeinic, ce să spun), pun mâna pe telefon, formez rapid 0212600006 (închisesem laptopul) şi fac comanda. Mâine o să o am şi sper să se întoarcă şi ea. E musai. Dar hai să vă spun de ce ne place atât de mult această cafea.




E cultivată în Insulele Caraibe (ştiţi voi, piraţi, triunghiul Bermudelor), la mare altitudine. Solul vulcanic bogat în fosfor şi azot, particularităţile zonei muntoase unde este cultivată, precipitaţiile constante, toate sunt responsabile pentru gustul inconfundabil cu totul excepţional, pentru savoarea şi aroma delicată. Datorită acestor factori această cafea este cu adevărat o raritate (ca orice lucru bun), specialiştii considerând-o ca fiind una din cele mai bune cafele din lume.
Denumită şi Perla din Jamaica este o cafea crescută printre nori. Blogul meu se numeşte Dincolo de nori. Vedeţi ce frumoase potriviri?
Dar acum dacă tot am venit până la dulăpior, trebuie neapărat să beau ceva. Şi ce ar fi mai potrivit decât ceaiul meu preferat şi anume Darjeeling Silvehill TGFOP1.



M-am îndrăgostit de acest ceai din facultate. Un coleg de grupă, venit la studii din districtul Darjeeling (ţinutul furtunilor în traducere, un loc aflat în nordul Indiei la poalele munţilor Himalaya), după ce l-am ajutat puţin la matematici speciale, m-a invitat la el în cameră împreună cu prietena mea unde am gustat prima oară acest sortiment de ceai. De atunci îl beau cu plăcere de câte ori am ocazia. Se spune printre cunoscători că Darjeeling-ul este o printre ceaiuri ceea ce este şampania printre vinuri. De aceea printre cunoscători chiar este considerat ca şi şampania între ceaiuri. Silverhill este un ceai tare, de culoare închisă, cu gust puternic şi aromat. Este cultivat pe pantele munţilor până la altitudinea de 2000 de metri, deh am eu ceva cu norii.

Sursa
  
Este nelipsit de lângă mine în după-amiezile în care scriu articole pe cele trei bloguri. În mod sigur mă ajută la menţinerea caracterului fiecărui blog. Acum am terminat şi ceaşca de ceai şi articolul! Mai aştept doar să vină inspiraţia pierdută de care vorbeam la început.

Dacă sunteţi din Bucureşti sau în trecere pe acolo vă încurajez să faceţi o vizită aici:

Sursa


Primele două poze aparţin site-ului cameradinfata.ro


8 comentarii :

  1. Nu am mai auzit exprimarea: "Darjeeling-ul este o adevărată şampanie printre ceaiuri"! Imaginatia si sampania cred ca fac casa buna! Ce zici?
    Care este celalalt blog al tau?
    Seara frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Este o expresie uzuală folosită pentru acest ceai.
      Celălalt blog este în blogroll-ul meu! Te las să ghiceşti.

      Ștergere
  2. Cafeaaaa! Avem tot timpul sa bem si ceai... Mai incolo! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am consumat pana acum acest tip de ceai, Darjeeling Silvehill. M-ai facut curioasa...

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !