vineri, 13 mai 2016

BUCUROS LE-OI DUCE TOATE

De nu-i bere, de nu-i sare...

Numai mie mi se pot întâmpla milioane de ghinioane, ajută-mă Doamne! Asta ca să îi parafrazez pe cei de la Vunk.

De curând o boală haină m-a văduvit de una din micile mele plăceri nevinovate, berea. Cică nu mai am voie să o văd nici în poze, darămite în reclame la tv. De berea fără alcool nu am voie să mă ating dintr-un motiv foarte simplu, mă împinge inexorabil către cealaltă. Cum apa este insipidă prin definiţie, trebuie să storc neapărat o soluţie, căci vine vara.

Brusc am o sclipire de geniu. A stoarce este chiar soluţia. Nu, nu glumesc! Cum citricele de orice fel sunt preferatele mele, simple sau în combinaţii, vreau să le storc, vreau să obţin acel minunat suc cu pulpă. Imediat visez şi două jardiniere cu mentă, aşa prin potrivita alăturare. Aşa că am nevoie de un storcător. Dar nu unul oarecare, am avut prea multe dezamăgiri de-a lungul timpului, ci un storcător electric profesional de citrice importat din Olanda aşa cum am văzut la târgurile de "Amenajări HoReCa"


Acum totul este mai simplu, există şi se foloseşte internetul. Evident, sunt foarte atent şi la caracteristicile tehnice care în acest caz sunt pe sufletul meu:
- este construit să funcţioneze continuu timp îndelungat şi este ideal pentru folosirea comercială dar şi casnică.
- bolul de stoarcere este din oţel inoxidabil.
- are trei conuri din plastic care pot fi schimbate pentru citrice mari ori mici.
- este foarte stabil datorită bazei din fontă.
- consumul este mic, puterea fiind de 180W la 220V.
- acoperitoare împotriva stropirii, protecţie împotriva supraîncălzirii, dimensiuni potrivite.


Şi acum prepararea deliciosului suc plin de vitamine!



Şi finalul apoteotic! Mai trebuie doar frunzuliţele de mentă.


Hmm..., e un gând care nu-mi dă pace. Ce-ar fi să deschid un juice bar? Este adevărat îmi mai trebuie alte tipuri de storcătoare pentru fructe şi legume, dar nu îmi fac griji. Nu am cum să nu găsesc între atâtea produse profesionale HoReCa. Voi ce părere aveţi?

Notă: HoReCa este termenul care însumează toate echipamentele, dotările, amenajările şi serviciile care susţin activitatea Hotelurilor, Restaurantelor, Cafenelelor si furnizorilor de Catering-asta pentru cei care nu s-au lovit de termen până acum.

6 comentarii :

  1. Ce apetisant arata! Mai ca ma bate gandul sa-mi iau si eu unul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ai sti ce mi-as dori sa am pe langa serviciu un loc de unde sa pot cumpara tot felul de sucuri proaspat stoarse! ideea ta de afacere mi-ar surade. Un storcator profesional e sanatate curata la casa omului, ce de combinatii se pot face!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios, dar creste glicemia brusc o cana cu suc de fructe. Intr-o cana intra cel putin 2 portocale.
    Mai bine consumi o portocala intreaga. Fara coaja. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu şi dacă-l bei încet cu înghiţituri mici şi cuburi de gheaţă!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !