miercuri, 11 mai 2016

AM DOI BĂIEŢI (A)

Pasionaţi de gaming

Unul are 15 ani celălalt merge pe 21. Şi se visează mari campioni în branşă!
Deunăzi, îi văd pe geamul biroului venind către mine discutând aprins. Clar nu-i lucru curat, îmi spun şi încerc să mă pregătesc sufleteşte după o povaţă pe care am primit-o cu mult timp în urmă. Şi care spune cam aşa: "Aşteaptă-te la tot ce-i de aşteptat într-o înfruntare negociere. În felul ăsta n-o să te surprindă nimic"

Spre deosebire de alte dăţi se aude un ciocănit timid şi aşteaptă să îi invit. Mă prefac mirat.
- Bună tata! Treceam întâmplător prin zonă şi ne-am gândit să vedem ce mai faci. Nu te bucuri?
- Desigur! Deci treceaţi întâmplător. Amândoi. Dar de unde veniţi, întreb pe un ton candid.
- De la finala de gaming pe Constanţa. Am trecut în liga mare!
- Felicitări! Mă bucur pentru voi. Serbăm diseară la o pizza.
- Ăăă... tata! Mai este o mică problemă!
- Păi dacă-i mică s-o auzim!
- Ştii, ne trebuie un alt laptop, unul dedicat pentru jocuri, Dell Alienware se numeşte seria. L-am găsit mai convenabil la PCMadd, un magazin online. Hai să-ţi arăt!

Dă buzna la propriu în laptopul meu. Când văd preţul mă cam ia un pic cu sughiţ.
- Aţi venit întâmplător! Aşa-i pungaşilor? Dar cu cel vechi ce s-a întâmplat? Nu are nici un an.
- Nu ştii ce repede se schimbă tehnologia în domeniu? Oricum am găsit client pentru el, dacă eşti de acord. Evident, banii tot spre cel nou vor merge. Luăm unul refurbished ca să fie mai ieftin, parcă cine o să ştie. Putem folosi şi opţiunea de rate.
- Văd că v-aţi făcut temele. Eu nu am făcut niciodată rate.
- Nimeni nu-i perfect! Poate e momentul!
- Poate de Crăciun în caz că iau vreo primă.
- Tata, dar ne trebuie acum! Trebuie să câştigăm. Renunţăm la cadourile de Crăciun chiar şi la cele de zilele noastre de naştere!
- Mda, şi anul trecut aţi spus la fel. Auzi dar tu nu eşti salariat, îl întreb eu pe cel mare.
-Ba da, dar sunt şi tânăr. Mai o fată, mai un club...

Nu pot rezista asaltului combinat. Într-o ultimă încercare de a remedia situaţia întreb:
- De ce vi-l doriţi aşa de mult? Cu ce vă ajută să câştigaţi campionatul?
- Cum tata, nu ai citit? Hai că-ţi spun eu. Am învăţat-o pe de rost.
"Laptopurile din Seria Alienware de la Dell fac parte din gama Ultra Gaming. Este cel mai cunoscut brand printre gamerii adevăraţi. Ingineria perfectă, software-ul special, funcţiile laptop-ului, placa video fac din acest laptop un adevărat gladiator în materie de jocuri. Gamerii cunosc doar două tipuri de laptop-uri Alienware si restul..."
Bine, bine mă gândesc până diseară. Azi voi faceţi cinste, doar aţi câştigat. Şi acum valea că am treabă!


12 comentarii :

  1. Asta asa...pentru gameri mobili :)) Castiga teren laptop-ul, dar desktop-ul ramane baza pentru multi.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ma pricep la jocuri, dar un laptop nou (fie si refurbished) sigur mi-ar prinde bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai da... tehnologia, tineretea .... merg mana'n-mana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-ar merge mână-n mână şi cu banii zău dacă aş avea ce comenta!

      Ștergere
  4. Dar au talent, nu glumă. Le merge cu orice? Sau nu-ncearcă? Dar soția? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea mai au timp de altceva. Fosta soţie doar îi lasă să se joace! :)

      Ștergere
  5. A crea jocuri este un talent. Dar doar a le utiliza mi se pare o pasiune periculoasa peste o anumita limita. Cel putin asa simt. Iar laptopurile care trebuie sa fie din ce in ce mai performante pentru a face fata jocurilor, cred ca pentru parinti poate fi o problema.
    Noroc ca exista ratele! :):):)
    Ti-au facut cinste?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu, au avut treabă!
      Să ştii că se pot face ceva bani din gaming.

      Ștergere
  6. Nu ma pricep la gaming, dar sigur Dell e o marca de prestigiu. :))

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !