vineri, 1 aprilie 2016

CE-ŞI FACE OMUL CU MÂNA LUI

Se numeşte "do it yourself".

Pe scurt DIY. Adică pe româneşte exact ce scrie în titlu!
Am povestit în acest articol, când prietenul meu din Bucureşti m-a dus la Diego ca să îmi ceară părerea despre redecorarea proprietăţii moştenite. Acolo ne-am făcut fiecare câte un card de fidelitate, card ce oferă numeroase beneficii, printre altele şi promoţii cu 50% reducere, nerezumându-se doar la asta. Adică oferă şi servicii unice pentru posesori. O să vedeţi că merită, mai ales dacă vă documentaţi.


Nu, nu sunt eu în poză şi nici prietenul meu, nu mai suntem aşa de tineri decât sufleteşte. O promoţie ca cea menţionată mai sus mă cheamă la Bucureşti prin intermediul unui telefon la ceas de seară, primit de la prietenul meu. Îmi spune că ştie că sunt în concediu şi nu am altă treabă decât să pescuiesc guvizi în portul Tomis. Şi că mă roagă să mă mut câteva zile la el. Casă, masă şi bere la discreţie. Îl întreb, bănuitor, de când a devenit aşa mărinimos. Îmi spune că are nevoie de mine, că ştie că nu am două mâini stângi. Replic că mi-am luat concediul ca să mă odihnesc, nu ca să muncesc. Apelează la argumentul suprem, că mă roagă şi fina mea, adică mai pe înţelesul tuturor, fiică-sa. Nu pot rezista unui asemenea argument, îmi fac bagajul şi a doua zi de dimineaţă sunt pe drum.

Ajuns acolo mă schimb, iau o gustare frugală şi trecem direct la muncă fără să uităm geanta frigorifică cu bere. Mă anunţă că are toate materialele cumpărate, că s-a folosit de toate serviciile oferite de ei, adică tăiat la dimensiune, consultanţă, transport la locaţie.

Spune că prima dată ne apucăm de baie şi bucătărie. Arată plin de mândrie pardoseala rezistentă la apă, o pardoseală modulară de vinyl tip LVT, formată din plăci cu aspect rustic de duşumea naturală de nuanţă deschisă, pe suport autoadeziv. A uitat că eu am recomandat-o. După o zi intensă de muncă baia arată cam aşa:




Iar bucătăria le-a lăsat pe fete la propriu cu gura căscată. Pentru că evident au venit în inspecţie, chipurile să ne aducă sandvişuri şi nişte bere rece.


A doua zi am trecut la living-ul cu o suprafaţă generoasă. Eram deja motivat. Totul se lega foarte uşor, cu ce i-au spus consultanţii, cu instrucţiunile aferente. Bine, nici noi nu eram de ici de colo. De data asta pentru pardoseală  mi-a arătat un parchet laminat, oarecum în acelaşi ton. Eu îi sugerasem un fel de podea vintage. Dar cum gusturile nu se discută, m-am înhămat voios la treabă.


A treia şi a patra zi am lucrat la dormitoare, timp în care le-am trimis pe fete să se ocupe de covoare, cele din noua gamă Tulipo, tunse manual ceea ce le conferă un aspect 3D. Ele, fetele, oricum sunt mai pline de imaginaţie, mai vesele. Le-am atras atenţia să nu uite de galerie şi şină pentru perdele. Evident au luat cu ele cardurile de fidelitate.
S-au întors, contrar aşteptărilor, la timp ca să le montăm.

Mai rămânea spaţiul din curte de amenajat, nu foarte mare, doar vorbim despre Bucureşti. Cu toţii am ajuns la concluzia că cea mai bună soluţie ar fi iarba artificială, o pardoseală ornamentală cu aspect natural şi întreţinere uşoară, ideală pentru terase.


Am terminat. Ne-am frecat mâinile satisfăcuţi, după care am petrecut o seară la un restaurant care avea în meniu berbecuţ la proţap. Alegerea mea, că doar eu eram invitatul. A doua zi am plecat la Constanţa, la guvizii mei.

Ei spun aşa:

RENOVARE, ÎNNOIRE? MERITĂ SĂ ÎNCEPEŢI LUCRĂRILE CU NOI!



Ca să fiu sincer, merită! Nu am a mă plânge de nimic. Pentru că au servicii complete, e o alegere bună să-i aveţi drept parteneri în domeniul amenajărilor interioare.

Povestire scrisă pentru SpringSuperblog  2016, proba 14.

8 comentarii :

  1. Baieti seriosi cei de la Diego, m-am consultat cu ei, am cumparat de la ei... am fost foarte multumit de fiecare data... si culmea inca nu posed card Diego...

    RăspundețiȘtergere
  2. VOi barbatii va pricepeti cel mai bine ce lucrurile astea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă te referi la amenajări interioare, tind să îţi dau dreptate!

      Ștergere
  3. As pune iarba artificiala pe balcon, dar cred ca atunci pisica vecinului ar sari mai des la mine. :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Intotdeauna prietenul la nevoie se cunoaste!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !