duminică, 3 aprilie 2016

ATENŢIE DOMNILOR

De aici sau de pe-aiurea.

Am primit o ştire bombă pe care vreau să o vă împărtăşesc.
Renumitul brand românesc de cosmetice Farmec, ne aduce la cunoştiinţă, după cum se exprimă foarte plastic pe site-ul lor, următoarele:
"În plus, am realizat un produs special pentru bărbaţi: Crema depilatoare cu Boswellia Serrata."

După mintea mea sună cam aşa. După ce ne lasă cu produsele bărbăteşti pe ultimul loc de fiecare dată, acum suntem şi în plus. Başca, vin şi cu  Boswellia Serrata care nu este altceva decât arhicunoscuta tămâie. Probabil vor să scoată dracii din noi, definitiv. 

Este vorba de noua cremă depilatoare pentru bărbaţi, pe care v-o arăt imediat:




Ca să vedeţi diferenţa, pentru femei au cu extract de orhidee, de vanilie sau de argan. Păi e corect?

Mă întreb cui foloseşte mai mult. Domnilor sau doamnelor în  cluburi în zilele de  întâi şi opt martie? Asta ca să nu intru în amănunte. Cică are proprietăţi antiiritante sau antiinflamatoare şi se îndepărtează sub duş. În cele 3-12 minute pe care le-aş petrece în baie, aş putea lejer să  mă bărbieresc sau să-mi tund barba şi mustaţa pe îndelete. Sau să cânt Rigoletto sau corul robilor din Nabucco, corul vânătorilor sau una din multele balade rock care îmi plac, în cazul că sunt singur acasă. Ori să vorbesc la telefon. Sau Dumnezeu ştie ce mi-ar trece prin cap.

Oricum, la vârsta mea, e greu de crezut că mă voi epila, dar juniorii mei se duc la sală şi mă tot bat la cap de ceva timp pe tema asta. Aşa că o să le sugerez această cremă mai ales că nu au o piele sensibilă ci o piele normală, aşa cum spune dermatologul. Sau poate o să recomande prietenelor crema depilatoare TEENager, pentru pielea sensibilă a adolescentelor, că tot se apropie sezonul estival şi trebuie să le mângâie cineva. Că deh, efectul "WOW" asupra pielii nu poate rămâne neobservat.


Ce să spun, încercaţi, e un brand românesc, de succes, cu rezultate uimitoare. Nu am auzit niciodată plângeri, decât cea formulată de mine la începutul articolului (în glumă).

Participă la proba numărul 15, SpringSuperblog 2016.

14 comentarii :

  1. Frate, ești genial, am râs cu lacrimi! Farmec scrie pe tine..

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe mine m-ai distrat cu tamaia, cred ca barbatii merita o exorcizare gratis din cand in cand. e o tema mai mult pentru femei, ca in trei minute ele fac mult mai multe decat un barbat, sunt polivalente si rapide, asta e clar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi pot permite să contrazic o doamnă, dar în privinţa celor trei minute statisticile spun... ceva diferit. :)

      Ștergere
  3. :D Bună. Ce mai faci? De când n-am mai intrat pe aici sa ma delectez cu postările tale...! Și chiar sunt curioasa ce surprize le mai pregătește bărbaților brandul Farmec, văzând ca începutul e promițător... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Bine ai revenit! Farmec e cam zgârcit cu surprize pentru bărbaţi. Probabil vrea să le apreciem mai mult!

      Ștergere
  4. Mihai al meu a aflat tarziu de aceasta crema. S-a grabit sa se depileze nu doar de par, ci si de piele pe burta dupa ce si-a varsat din greseala niste cafea oparita. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna intrebare ai pus: Cui foloseste? :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Relaxant articol!Se apropie mai mult de stilul tau:)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !