marți, 12 aprilie 2016

AŞA TREBUIE MOTIVAT UN ANGAJAT!

Desigur, unul cu rezultate.

Aşa cum cu multă modestie trebuie să o spun, sunt şi eu. Evident şi mulţi alţii.

Avem şedinţă de lucru la sediul firmei din Bucureşti. Ca de obicei mă aşez pe ultimele scaune, cât mai departe de cel care ne va trasa sarcinile. Nu de alta dar poate ajung mai greu la mine, poate se mai pierd pe drum, se mai împiedică sau ceva asemănător.

Şi începe. Cum că avem o nouă provocare, care ne va cere concentrare la nu ştiu ce putere şi un efort susţinut. Nimic nou îmi spun eu deja plictisit, doar am auzit destule vrăjeli din astea. Parcă citindu-mi gândurile, ne spune că de data asta avem şi un premiu. Care va consta într-un sejur ce se va concentra pe oraşul Faro  din Portugalia. Acum ciulesc urechile şi mă mut cinci rânduri mai în faţă. Cică acolo avem numeroase variante de a ne petrece timpul liber, ne putem bucura de soare pe numeroasele plaje cu nisip fin dar şi de natura incredibilă. Evident, este doar pentru primii zece iar cei de pe podium îşi pot lua şi partenerul.

Nu auzisem de Faro până acum, nici în Portugalia nu am fost, aşa că întreb pe unde se află, interesat să aflu cât mai multe informaţii. Sunt lămurit destul de rapid. Este oraşul situat cel mai la sud în Portugalia continentală, fiind cea mai bună staţiune portugheză şi deasemenea şi centrul regiunii Algarve. Este cunoscută încă de pe timpul romanilor aşa că locul este încărcat de istorie ceea ce în afară de turismul culinar nu poate reprezenta decât un plus pentru mine.

Mă mai foiesc un pic pe scaun, îmi fac curaj şi întreb dacă mergem iar cu autocarul, nu de alta dar ultima oară când am câştigat ceva asemănător am stat 16 ore pe drum, numai dus. Am primit frumoase asigurări, urmate de uşurarea generală a tuturor celor aflaţi în sală, că de data asta vom zbura iar rezervările sunt deja făcute prin intermediul celor de la Aero Travel. Din ce ştiu eu, este una din agenţiile de top din România, poziţionată pe bilete de avion pentru zona business corporate. Asta da, merită să câştig, îmi spun eu!


În plus sunt rezervate deja camere la ALBUFEIRA JARDIM HOTEL 3*, aflat la zece minute de mers pe jos de centrul staţiunii dar şi de plajă. Ni se pune o imagine la videoproiector. Wow!




Cum îmi plac provocările, am ajuns acasă hotărât să câştig acest concurs. Şi foarte interesat să aflu mai multe despre această destinaţie. Nu mi-a fost greu, trăiască internetul şi Google! Vă spun doar câteva lucruri acum, pentru că ar fi păcat să nu vă informaţi şi singuri. Sper să pot da mai multe poze şi păreri la întoarcere.

Ce am aflat. Că nu trebuie să ratez cu nici un preţ oraşul vechi cu străzile pavate cu piatră, cu clădiri în culori vii construite în stil maur. Se află chiar lângă port, el însuşi o atracţie turistică iar zona are multe cafenele unde mi-aş putea trage sufletul dar şi numeroase galerii de artă. Aş vrea să mai vizitez rezervaţia naturală Ria Formosa dar şi biserica Igreja do Carmo cu a ei capelă a oaselor, care e ornată cu craniile şi oasele călugărilor ce au vieţuit acolo. Nu trebuie ratată nici poarta Arco da Vila.


Dar deja încep să visez prea mult. Trebuie să trec la muncă, să îmi câştig concursul, să vin cu impresii şi fotografii noi ca să am ce vă povesti. Să-mi ţineţi pumnii strânşi!

44 de comentarii :

  1. Interesanta destinatie. Cum sunt amatoare de calatorii si tot vine vara, am sa iau in calcul si recomandarea ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu cred ca meriti (la cat ai scris azi trebuie si la anul sa primesti cadou o excursie).

    RăspundețiȘtergere
  3. Radu, cu mare bucurie am citit acest text. Nu-ți ascund faptul ca as vrea sa vad Portugalia, și tot ce ai zis tu aici mi se pare ideal. Articolul e cinematografic, vezi tot cu ușurință și, parcă, abia astepti să ai și tu bilete de zbor, cazare și relaxare intrun loc la care doar visam. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te-am făcut să visezi! Asta înseamnă că am un articol bunicel! :)

      Ștergere
    2. ..articolul tau nu e bunicel. Bunicel e un corn cu mere. Eu nu vin cu laude, ci realitate. Articolul tau e bun, placut și imi da dor de ducă.

      Ștergere
    3. Mulţumesc pentru apreciere. Sper s-o şi merit!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Daca ar fi sa decid eu, da!
      Ma gandeam ca poate citesc si alti sefi:)

      Ștergere
    2. Eşti un angajat cu performanţe? Dacă răspunsul este da, atunci postează pe profilul lui! Şi chiar dacă nu eşti angajat model!

      Ștergere
  5. Da un articol foarte bun si binevenit in contextul crizelor din Turcia, si Africa de nord. Sigur anul asta voi vizita Portugalia si asta datorita articolului tau, drept care voi primi cu bucurie sponsorizarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooh, da, voi incerca subtil sa recomand si eu sefului astfel de initiative :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa recunosc faptul ca nici nu auzisem de Faro pana astazi, insa acum as zbura fara sa stau pe ganduri. Ai reusit sa imi trezesti curiozitatea si dorinta de a vizita locuri noi si pentru asta iti multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am fost niciodată în Portugalia. Am prieteni care au fost și le-a plăcut foarte mult. Îmi doresc o vacanță în Portugalia și sper ca într-un viitor apropiat să ajung acolo. Sau poate o vacanță câștigată la locul de muncă. De ce nu? Bafta și ție!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi doresc mult succes în a câştiga un sejur în Faro!

      Cât despre baftă... să fie! :)

      Ștergere
  9. Trebuie sa castigi neaparat, chiar iti trebuia o vacanta, impreuna cu familia .... mai exact eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi dacă iei note bune, eşti cuminte, mănânci sănătos, de ce nu?

      Ștergere
  10. Vacanta, soare , plaja , ocean, vin de Porto... Portugalia la maxim :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, un pic de Atlantic, acolo. Vinul de Porto care aduce cu Lacrima lui Ovidiu de la noi mi se pare un pic cam dulce.
      Dar mă sacrific, aşa că da! Să fie la maxim, Portugalia!

      Ștergere
  11. Cine nu ar vrea sa ajunga aici? iti doresc o vacanta asa cum meriti.

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am auzit de aceasta destinatie, dar daca e vorba de plaja, imi inchipui ca e atractiva. Imi place grupul de piscine din poza, sunt frumos amenajate. Nu stiu de ce, parca imi e mai simpatica Portugalia decat Spania.

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Radu, pot sa spun ca articolul e de citit dintr-o suflare. Deci e super scris.
    Ce sa zic? Si Portugalia, si Spania se afla pe un wish list personal. Unul foarte scurt. Nu pot decat sa iti urez bafta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc pentru sugestii, Radu! Nici eu nu am ajuns inca in Portugalia, dar imi doresc de mult si e pe lista de destinatii, asa ca articolul tau este cum nu se poate mai binevenit.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici eu n-am auzit de Faro şi nici în Portugalia nu am fost, dar zău că mă bate gândul să mă duc acolo în concediu, după ce am citit articolul tău :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să mă întorc cu impresii proaspete de acolo!

      Ștergere
  16. Eheeee, daca fiecare companie ar proceda asa, angajatii ar munci mai mult, ar munci cu mai multa placere si i-ar si loializa pe deasupta! E mare lucra ca angajatul chiar sa te placa si sa munceasca cu drag! :)
    Bafta multa, Radu! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i chiar uşor să câştigi premii în companie! Dar străngi din dinţi şi până la urmă merită.
      Cât despre baftă, să fie! :)

      Ștergere
  17. Parca-mi vine sa ma duc la munca :)) Glumesc! Super articolul, Radu! Descrisa de tine, pare o destinatie de vis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de aprecieri. Sper să mă întorc cu impresii proaspete!

      Ștergere
  18. Portugalia este o tara minunata! Am trait opt ani acolo, daca nu si mai bine...
    La Faro nu am ajuns, dar am fost la Vilamoura si Lagos (tot în Algarve). Daca as avea posibilitate, toate concediile acolo mi le-as petrece.
    Îti doresc sa ai tu parte de unul!
    Nu uita sa gusti din mâncarurile traditionale ale portughezilor (Cataplana si Bacalhau)si sa închini si pentru mine un pahar de Vinho do Porto (Tawny sau Ruby)!
    Succes, Radu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru sugestiile culinare! Sper să ajung să închin acel pahar! :)

      Ștergere
  19. Sunt colegul tău Alex! De data asta o să-ţi permit să mă conduci la aeroport! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ai castigat concursul organizat de firma ta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Se termină la sfârşitul lunii. Dar sunt pe drumul cel bun!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !