miercuri, 23 martie 2016

TRANDAFIRI PENTRU TRANDAFIR

Pentru Andra Trandafir.

O veche cunoştinţă din facultate.
Cu care am avut o relaţie de iubire care a ţinut cam o lună, căci aşa era atunci la studii! Plină de năbădăi! Culmea, am rămas prieteni de-a lungul timpului, deşi dacă stau bine să mă gândesc, cam aşa s-a întâmplat cu majoritatea relaţiilor de acest gen, evident cu mici excepţii.



Avionul ajungea în Bucureşti undeva târziu în seară, mă întorceam dintr-o delegaţie de serviciu. Până a doua zi era complicat să ajung la Constanţa, aşa că m-am gândit la ceva ghiduş şi foarte plăcut. Cu o oră înainte de a mă îmbarca, am sunat-o să o întreb dacă ştie vreun hotel decent cu bar aproape de ea, unde să mă cazez şi să depănăm amintiri. A fost bucuroasă să mă audă, mi-a spus să nu îmi fac griji cu cazarea, are ea o cameră liberă şi până când ajung are tot timpul să încropească o cină! Păi puteam eu să mă las mai prejos? Nu, desigur! Mai ales că nu îmi stă în fire!



Având în vedere că timpul va fi scurt în acea seară, că aveam destul bagaj cu mine fără să mai car şi nişte flori în mână sau o sticlă de vin, am luat o hotărâre rapidă. Deh, trăiască internetul şi Wi-Fi-ul din aeroport.
Deoarece mai folosisem serviciul de livrare buchete trandafiri în Bucureşti nu am ezitat să comand de la această florărie online, mai ales că am fost foarte mulţumit de ei.






Am comandat evident un buchet de trandafiri în mai multe culori. Că aşa sunt eu nehotărât!


Le-am spus să pună alături o sticlă de vin bun şi o cutie de bomboane. Am plătit cu cardul, totul a fost foarte simplu. Eram tare curios cum voi fi primit.


Ajuns în sfârşit la destinaţie, am sunat la uşă. M-a îmbrăţişat imediat şi mi-a dat un pupic pe obraz, exact ca o şcolăriţă. Ăsta e avantajul să poţi trimite flori la domiciliu, sau să poţi apela un curier de flori mi-am spus în gând! Trandafirii erau puşi deja prin toată casa şi numai după privirea ei îţi puteai da seama cât de încântată era. Cina a fost perfectă, mâncare italiană, viţel piccanta cu salată verde şi zabaglione, mă mir că nu a uitat preferinţele mele. Vinul s-a potrivit, aşa că am stat toată noaptea şi am povestit pe o blană de urs aşezată strategic în faţa şemineului. Pierzându-mă în ochii ei albaştri, de sub părul de abanos, mă întrebam dacă nu ar fi trebuit să îi trimit nişte irişi însoţiţi de nişte trandafiri albi şi lalele galbene ca să îi scoată în evidenţă, poate s-ar fi potrivit cu mult mai bine. 

Dar nu-i nimic şi mâine este o zi (parafrazând sfârşitul unei cărţi celebre). Nimeni nu mă poate împiedica să fac comenzi de flori sau să ofer flori cadou! Nu credeţi că am dreptate?

Aşa că sfatul meu sincer este să folosiţi acest serviciu. Este făcut ca să vă ajute! Mai ales în aglomeraţia şi înghesuiala din Bucureşti!

Poveste scrisă pentru SpringSuperblog, proba 10.

8 comentarii :

  1. Noroc cu serviciile de livrare la domiciliu. Acu ca-s de flori sau de mancare...Nu poti decat sa te bucuri de existenta lor;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă tu găseşti "piccata cu viţel şi zabaglione" cu livrare la domiciliu, jos pălăria!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Cum se spune? Nu crede în minuni, bazează-te pe ele! :)

      Ștergere
  3. Trandafir a ta chiar e o norocoasa. Oare cine mi-ar mai da mie flori la vreo 20 de ani lumină..după. Si ce flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana, am rămas doar buni prieteni! Şi când am fost la Sighet am păţit cam la fel, numai că o cheamă Arina. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !