marți, 15 martie 2016

SUNT BĂRBAT DECI SUNT COPIL

Şi trebuie să recunosc!

Da, îmi plac la nebunie desenele animate! Evident, nu toate.
În copilărie, ce să spun? Aveam parte de câteva minute, parcă duminica, în care vedeam animaţii, clipe  care le aşteptam cu multă nerăbdare. Dacă ar fi să fac un clasament al lor desigur pe primul loc ar fi Tom&Jerry.


Au fost şi altele, cele cu ciocănitoarea, pinguinul, coioţii şi lista poate continua! Mă identificam mai mereu cu Jerry pentru că ştia să iasă din orice situaţie. Pe tatăl meu îl asemănam cu Chilly Willy pentru că prea îi plăcea peştele. Şi pot să jur, scotea oasele exact ca în desenul animat!

Primul lung metraj de animaţie pe care l-am văzut a fost "Cărţile Junglei", într-o sală de cinema. Sincer, îl recomand din inimă!


Nu ştiu dacă mi-au schimbat viaţa, dar în mod sigur m-au învăţat să râd, să zâmbesc, poate să fiu mai bun!

Primul film de animaţie văzut de pe un DVD a fost "Lion King" care m-a impresionat, aproape până la lacrimi. Şi nu doar pe mine.


E adevărat nu mai eram copil, dar aveam! Doi! Anii au trecut, am văzut împreună multe producţii bune.
Acum am doi nepoţi de la fratele meu cărora le-ar prinde bine o colecţie de desene de calitate de pe un BluRay. O să le recomand două filme, aş putea spune (re)văzute de curând:
Primul ar fi "Stuart-Little".


Iar al doilea, categoric "Strumpfii".


Le puteţi găsi uşor şi voi la  Empire Film de unde am şi ultimile două poze.

Vă doresc spor la vizionare alături de copii!

Articol scris pentru SpringSuperblog, proba numărul 6.
Celelalte poze sunt preluate de pe YouTube cu permisiune de reutilizare.

10 comentarii :

  1. ehei, imi plac si mie desenele animate ... inseamna ca am ramas copil?

    RăspundețiȘtergere
  2. Preferatul meu ramane Donald:)
    Ca si film tot Cartile Junglei.

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine ca se mai fac si filme bune de animatie. Robotii si mutantii sunt antipatici rau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar dacă e publicitar, mi-a plăcut mult acest articol. Bravo lui Empire Film că ne furnizează desene animate de calitate. Lion King și Ștrumpfii se află și printre preferatele mele, alături de multe altele - dintre cele ”clasice”. Și eu iubesc desenele animate, deși am trecut de vârsta lor. Copilul din noi nu moare niciodată. ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucură aprecierea ta! Deasemenea şi vizita pe blogul meu!

      Ștergere
  5. Când sunt stresată întotdeauna recurg la un remediu copilăresc: filmele de animaţie. Nu cred că este nimic rău să te simţi copil indiferent de vîrsta pe care o afişezi în buletin :) Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întotdeauna mă uit la o producţie animată cu multă plăcere! Dacă are ce oferi. Baftă şi ţie!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !