joi, 24 martie 2016

ŞEDINŢA DE LA ORA NOUĂ

Cea care mi-a dat bătăi de cap.

Şi ceva frisoane din când în cînd. Normal şi firesc aş spune eu, având în vedere ce sarcină mi s-a trasat.
Începe întâlnirea zilnică cu înălţimea sa (un metru şaptezeci şi cinci) Şefu'. Ca de obicei stau cât mai în spate în sala de şedinţe, încercând să mă fac cât mai mic şi neobservat. Aşa sunt eu, modest şi emotiv. Trecem rapid în revistă agenda zilnică, ba chiar şi aspecte din cea săptămânală. Se lăsă un moment de linişte profundă după care reia pe un ton grav: 
- Săptămâna viitoare va avea loc cel mai important eveniment al anului, premierea celor mai buni oameni ai noştri din Europa de Sud-Est. Avem şi o mică delegaţie de la vârf!  Onoarea de a organiza acest eveniment de afaceri, ne-a revenit nouă! Am nevoie de cineva, un voluntar care să se ocupe de tot ce înseamnă logistică pentru relaţia cu hotelul Golden Tulip Times, pe al cărui manager l-am contactat deja. Cine se oferă?


Se lasă o tăcere apăsătoare. Eu mă fac mic, tot mai mic. Deodată se aude tare în încăpere:
- Radu, tu nu spui nimic?
Disperat îi fac semn celuilalt Radu, aflat cu două rânduri mai în faţă, să se ridice dându-i de înţeles că despre el este vorba. Din păcate nu mi-a ieşit manevra. Şefu' a venit chiar lângă mine şi mi-a comunicat că sunt responsabil pentru întregul eveniment corporate. Şi că nu acceptă nici o greşeală, fiind vorba de prestigiul lui. Toate încercările mele de a fugi de răspundere au eşuat. Mi-a spus foarte clar că sunt singurul care am fost în Serbia, Macedonia şi Muntenegru de unde vin majoritatea invitaţilor, aşa că sunt cel mai în măsură să ştiu ce le-ar place să facă în cele trei zile cât stau în Bucureşti.

Cum se spune, dacă-i ordin cu plăcere. Aşa că m-am apucat de treabă. Am aflat persoanele de contact de la hotel, am scos lista invitaţilor la întrunire din calculator şi am plecat la treabă. Nu e uşor să faci rezervări pentru 40 (poate chiar mai multe) de persoane, astfel încât cu asta am început. Am găsit mult profesionalism, înţelegere şi amabilitate de la oficialii lor. Am dorit să vorbesc şi cu chef-ul  de la Good Old Times, restaurantul aflat la mezanin, întrebând dacă poate introduce ceva specific, un fel de mâncare din ţările lor. Surprinzător, mi-a spus că face o pljeskavica sârbească reinterpretată, absolut minunată. Chiar mi-a făcut una pe loc şi tare bună a fost. M-a asigurat că nu vor fi probleme cu meniul. 


Frumoase asigurări am primit şi de la etajul 10, de la Clubul Skyline.




Bun, am bifat cazarea şi mâncarea. Adică partea de confort a oaspeţilor noştri. Dar nu ar fi frumos din partea mea dacă nu aş aminti şi de un spaţiu de relaxare, chiar de socializare, unde de fapt am purtat cele mai multe discuţii, Café Times.

Acum toate acestea fiind aranjate, mai trebuie rezolvată doar problema sălii de conferinţe şi un bufet rece, că sârbii ăştia de 0,1 tone bucata nu prea rezistă la foame, din ce ştiu eu. Başca ceai, cafea, apă! Păi începem să căutăm. Şi nu ne trebuie mult să găsim. Au un adevărat centru de conferinţe la etajul 9, un etaj dedicat, cu o perspectivă panoramică asupra oraşului. În mod sigur, din ce văd se ridică la aşteptările noastre şi cred eu şi pentru oaspeţi va fi la fel.

Evident, am vizitat toate cele trei săli, din care am ales-o pe cea cu numele de "Panorama" pentru că are vedere spre parlament şi ne poate cuprinde pe toţi.



Eu cred că le-am rezolvat pe toate, dar sigur că Şefu' va avea ceva de comentat. O laudă nu mi-a adus şi el  în atâţia ani de când lucrăm împreună! Deh, păi de ce ar fi altfel şef? Mai sunt două  zile şi voi vedea! Acum, ca să spun cinstit, dacă va ieşi bine va fi meritul profesioniştilor de la:


Şi mult mai puţin contribuţia a mea! În concluzie reţeta unui eveniment de afaceri reuşit ţine de oamenii cu care colaborezi, de implicare, de o locaţie bine aleasă. Ah, da! Şi uneori de vreme, dar acum nu este cazul!

Poveste scrisă pentru SpringSuperblog, 2016, proba 11.

10 comentarii :

  1. E destul de greu sa organizezi un astfel de eveniment. Presupune multe necunoscute. Dar cu pricepere, cred ca se poate:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cei de la hotel pun multe la dispozitie, nu e greu sa organizezi ceva la ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, eu am aceeasi părere ca tine. E ușor să te „lauzi” cu ceva când meritul e al profesiioniștilor obișnuiți cu asta”. Mi-ai făcut poftă de chifteaua aia uriașă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place făcută la grătar cu salată! Ţie?

      Ștergere
    2. ..la fel, mai nou am obsesia verzei rosii in care tai cateva feliute de usturoi..

      Ștergere
    3. Nu am mâncat niciodată varza roşie cu usturoi. Sună interesant, o să încerc, desigur acasă!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !