joi, 10 martie 2016

SECRETUL FRUMUSEŢII IUBITEI

M-am tot chinuit să îl descifrez.

Până când...
Iubita mea a trebuit să plece într-o delegaţie în străinătate. Avea lacrimi de crocodil în ochi când m-a anunţat că trebuia să plece cu zmeul, Zmeu îl cheamă pe şeful ei. Şi-a făcut rapid toaleta, bagajul, maşina firmei o aştepta la scară să o ducă la aeroport. Îmi atrage atenţia să fiu cuminte în lunga perioadă de trei zile, cât lipseşte şi neapărat să am grijă de pisica cu care a venit în dotare.

După un sfert de oră sună telefonul. Apare numărul ei. Ştiam eu că nu poate trăi fără mine.
- Iubitule, s-a întâmplat o chestie foarte gravă!
- Ce anume, întreb eu îngrijorat!
- Am uitat trusa cu cosmetice! Vezi că e pusă bine! Trebuie neapărat să mi-o aduci la aeroport în timp util!
Dacă e pusă bine, ştiu din experienţă că nu o voi găsi! Aşa că pun întrebări ajutătoare.
- Poţi să îmi dai nişte indicii? Ca să pot ajunge la timp.
- E gama aia de la Farmec!
Arunc o privire rapidă şi nu văd nimic corespunzător.
- N-am găsit nimic, spun eu resemnat.
- Vezi că trebuie să scrie Gerovital Plant pe ele!
Iarăşi nu găsesc nimic dar îi spun încurajator:
- Plec spre aeroport. Sper să ajung la timp!

Mintea îmi lucrează cu o viteză la care un procesor de ultimă generaţie ar păli de invidie. Să mai caut nu are rost. Am spus deja că am experienţă cu lucrurile puse bine. Brusc îmi aduc aminte că foarte aproape avem un magazin dedicat de cosmetice. La propriu dau buzna în el, dar elanul meu se pierde în ochii albaştri ai unei brunete care mă întreabă zâmbind:
- Bună ziua, cu ce vă pot ajuta?
Îmi ia câteva secunde să îmi pot desprinde privirea din ochii ei şi un pic bâlbâit reuşesc să îi explic situaţia. Îmi aduc aminte că era o gamă de la Farmec, e drept, are atâta tradiţie încât ar fi şi greu de uitat.



- Păi avem exact ce îţi trebuie, mai ales că prietena ta este şi verişoara mea! Deh, curat ghinion, îmi trecuse prin minte un gând puţin obraznic, să o invit la un suc după terminarea programului.
- Ştiu şi ce foloseşte în ultimul timp, continuă ea. Noua gamă de la Gerovital Plant pe bază de ulei organic din petale de mac!


- Nu îţi face griji Radu, pun eu în pachet tot ce îi trebuie!
- Scrie pe mine cum mă cheamă, întreb eu mirat.
- Oh, nu! Dar aşa între verişoare mai vorbim şi noi!
- Păi atunci să facem cunoştinţă, propun eu. Tu, cum te numeşti?
- Aisha, dar fugi că pleacă avionul!

Am avut noroc, nu am prins nici un radar. Am ajuns pe ultima sută de metri la terminal. Uitându-se expert la pachet îmi spune:
- Văd că ai cunoscut-o pe Aisha! Sper că nu te-ai dat la ea!
- Cine, eu??? 

La întoarcere am întrebat-o aşa în treacăt:
- Tu pentru cine te-ai făcut frumoasă?
S-a răsucit un pic în pat şi a răspuns plină de farmec:
- Pentru tine iubitule, pentru cine altcineva? Ce spui ieşim la o pizza cu Aisha şi prietenul ei?

Dacă doriţi mai multe informaţii despre secretul frumuseţii, în afară de link-urile de mai sus, puteţi găsi şi pe pagina de Facebook ori pe canalul de You Tube

Poveste scrisă pentru proba 4 de la SpringSuperblog 2016.


12 comentarii :

  1. Bai ce rezista Farmec asta ca brand...

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti foarte informat!Nu stiam de gama asta noua de la Farmec. Stiam eu de ce citesc blogul tau;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubita mea şi Aisha s-au ocupat de partea de culegere de informaţii! :)

      Ștergere
  3. Probabil una din primele 5 marci din Romania...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar esti descurcaret totusi, nu multi ar fi intrat intr-un magazin de cosmetice cu toata disperarea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, mereu suntem frumoase pentru voi! Dar cel mai mult pentru noi înșine, ca stimă de sine..

    RăspundețiȘtergere
  6. Firma 'Farmec' rezista încă, mult succes în continuare.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !