duminică, 20 martie 2016

DACĂ VĂ DORIŢI VACANŢE SPECIALE

Puteţi apela cu încredere la CND Turism.

O recomandare pe care o fac oarecum în cunoştiinţă de cauză.
Folosesc cuvântul "oarecum" pentru că firma la care am lucrat şi unde acum sunt consultant, a ales întotdeauna din gama de oferte speciale a acestei agenţii de turism. În calitate de agent de vânzări am avut, pe perioada cât am lucrat pe această poziţie, parte de tot felul de provocări şi concursuri care se încheiau cu un premiu. O excursie sau circuite turistice. Probabil datorită profesionalismului de care au dat dovadă de-a lungul timpului,  aceste premii au fost oferite cu ajutorul celor de la:

Din ceea ce am văzut prin Europa, ca şi destinaţii de vacanţă vă recomand din inimă Spania, mai exact Barcelona. Este oarecum pe sufletul meu. Plină de istorie, nemaivorbind de echipa bătută de Steaua acum peste 30 de ani. Mâncarea este bună, oamenii zâmbitori, o destinaţie de vacanţă perfectă! Vă recomand să nu rataţi  piaţa La Boqueria. Dacă sunteţi gurmanzi o să fiţi vrăjiţi de miresmele şi condimentele de pe tarabele de acolo. Eu aş recomanda şi un mic restaurant numit El Quim aflat chiar în piaţă. O fi el micuţ, înghesuit, gălăgios dar atmosfera e plăcută şi preparatele delicioase! Vă place ca şi băutură Sangria? Mie da!



Cel mai mult în Barcelona m-a impresionat catedrala Sagrada Familia începută în 1882 şi încă neterminată. Proiectul originar a fost făcut de Antonio Gaudi care a spus că, acum citez din memorie: "Clientul meu nu se grăbeşte" sau ceva asemănător. Orice aţi face nu o rataţi, este monumentală!



Şi multe altele de văzut, dar nu vreau să vă răpesc plăcerea să le descoperiţi singuri. Desigur, asta este recomandarea mea, dar după sufletul şi preferinţele voastre, puteţi alege orice oferte de turism. Mai multe poze o să pun în articolele viitoare.

Iar despre România, ce să spun. Este o ţară minunată, înzestrată de Dumnezeu cu de toate! Una din destinaţiile facile, deoarece acum locuiesc în Constanţa, este Delta Dunării! Condiţiile sunt bune şi devin tot mai atractive pe an ce trece. Iată şi dovada:



Aici îmi plac ieşirile scurte de două, trei zile. Eu am o vorbă. În prima zi mănânc peşte din plăcere, a doua zi pentru că îmi este foame iar din cea de-a treia mă pun pe postit ca orice creştin cumsecade. Pentru a preveni înţepăturile de ţânţari eu folosesc vitamina B1 ca să nu am probleme, dar cel mai sigur este să nu mă credeţi pe mine ci să vă întrebaţi medicul înainte. Am petrecut multe zile foarte plăcute acolo, cu barca navigând alene sau la pescuit singur cu gândurile mele. Este o zonă minunată, ca multe altele din ţara noastră şi dacă nu aţi apucat să o vizitaţi vă sfătuiesc să o faceţi. Uitaţi acum şi nişte poze care poate o să vă îmbie!



Este o zonă care merită mereu redescoperită, dacă e să mă întrebaţi. Vă invit şi pe voi la o evadare de week-end! Ce spuneţi, mai ales că acum aproape aş putea fi ghid? Glumesc desigur, sunt multe locuri în care nu am ajuns în deltă! Pe care încă nu le-am nimerit! Dar pe care, sper eu, în viitor, o să pot să vi le dezvălui şi dumneavoastră!

Voi scrie în curând şi despre Bucovina, deşi cred că am mai făcut-o. Un alt tărâm de basm care merită vizitat cu sufletul şi aş zice eu cu piciorul, dacă vă ţin puterile! Deşi aş putea spune cu mâna pe inimă că o să vă  întremaţi imediat cu mâncarea şi băutura specifice zonei!

Pozele sunt de pe site-ul www.vacantespeciale.ro sau din arhive personale.

Povestire scrisă pentru proba numărul 9 de la SpringSuperblog 2016.

8 comentarii :

  1. O agentie buna si locatiile atent alese, fac pereche buna. Nu pot decat recomanda la randu-mi agentia mai sus numita.

    RăspundețiȘtergere
  2. In Delta am fost si eu. De fapt la Gura Portita. Am retinut tantarii si marea fosforescenta seara. Intelesesem ca era o alga (sau cam asa ceva)ce dadea acest aspect spectaculos. Sunt curioasa daca si acum mai este fenomenul asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit de fenomenul cu algele dar din păcate nu l-am văzut niciodată pe Marea Neagră! Dar mărgean am reuşit să culeg! :)

      Ștergere
  3. Am impresia ca anul asta agentiile de turism vor avea pierderi. In strainatate mergem mai rarut ca-i mai sanatos. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate că ai dreptate! Nu ştiu! Şi acum cu atentatele, ne închidem în casă?

      Ștergere
  4. Spre ruşinea mea... încă nu am ajuns în Deltă :) Cred că anul ăsta evadez şi eu într-un weekend până acolo!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !