joi, 25 februarie 2016

SPRING SUPERBLOG 2016

Da, da, particip!

Şi am nevoie de competiţie! Aşa că vă invit şi pe voi!
Glumesc, nu prea am reuşit să câştig în Superblog. Dar mă voi strădui în continuare. Dacă veţi veni şi voi, va fi cu atât mai incitant. Numai să nu vă înghesuiţi cu toţi în faţă.

Sper să fiţi şi în acest sezon alături de mine. Să mă criticaţi când greşesc, să apreciaţi dacă o nimeresc!
Sunt multe de învăţat la o astfel de competiţie dar şi multe de câştigat. Găsiţi totul aici!

Pe locuri, fiţi gata, start! În 1Martie începe.

16 comentarii :

  1. Succes, bafta maxima, bonne chance, good luck! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Să fie toate!!! Mai ales inspiraţie! :)

      Ștergere
  2. Bine ai revenit in SuperBlog, Radu! Ne bucuram sa te avem din nou alaturi si abia asteptam sa iti citim articolele in competitie.
    Multumim pentru participare si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce să spun? Revin cu plăcere. De data asta mă voi strădui mai mult! :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Critica constructivă nu m-a deranjat niciodată! Aşa că da, vreau! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !