sâmbătă, 9 ianuarie 2016

UN SFAT VĂ ROG!

Dacă sunteţi amabili şi pricepuţi.

Sau mai bine spus, dacă vă lasă inima, să ajutaţi un mic blogger aflat la început de drum în monetizarea acestui blog.
Prin 2010 am făcut o încercare de marketing afiliat. După câteva luni bune aveam în cont impresionanta sumă de opt lei. Să fie clar, nu dau vina pe nimeni. Probabil nepriceperea mea în alegerea instrumentelor potrivite, faptul că eram la început, lipsa de trafic sau de răbdare, toate au contribuit la obţinerea acelui rezultat prestigios.

Aşa că vă cer ajutorul într-un caz concret. Se pot câştiga bani promovând Dwyn.ro în Profitshare?
Pentru regulament, vă rog, accesaţi link-ul de mai sus. Dacă credeţi în posibilitatea asta, vă rog să mă ajutaţi cu sfaturi. Cu cât mai multe cu atât mai bine!

Principalele motive care m-au făcut să iau în considerare posibilitatea de afiliere la Dwyn prin reţeaua Profitshare sunt următoarele:
- Portofoliul Dwyn.ro include peste 20.000 (unii spun ceva de 25000) de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaţionale premium.
- Dwyn.ro oferă un comision de 2% pentru toată gama de produse, plus premii în bani sau vouchere cadou pentru cei mai performanţi afiliaţi. Mi se pare în regulă. Vouă?
- Mai toate categoriile de produse se pliază foarte bine pentru vânzarea pe internet. De exemplu:
Foto, Video & Optică, IT & Mobile, Copii & Jucării, Pentru Acasă, Pentru Birou şi multe altele.

Dilema mea este următoarea. Ce să folosesc eu ca instrument de promovare potrivit blogului meu?
Slider de produse, widget-uri de produse, link-uri de afiliere, pool de campanii sau combinaţii între ele?


Mă gândesc de ceva vreme la acest tip de monetizare, dovadă că am mai scris despre acest magazin online aici, adică m-am documentat un pic. Dar de data asta aş vrea să iasă perfect. Ce spuneţi, mă ajutaţi cu sfaturi? Bine ar fi, pe cât posibil, să le daţi în comentarii în acest articol, să le vadă şi alţii mai puţin familiarizaţi cu acest tip de monetizare, aşa cum sunt şi eu. Vă mulţumesc anticipat!

12 comentarii :

  1. Sunt total paralel cu chestiile astea si din pacate nu te pot sfatui in acest domeniu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un drăcușor îmi spune că, deja, aplicati tactica cea mai eficientă de insinuare în subconștientul cititorului și, sigur,, voind să vă ajute intră in substanța informatiei, bucurând beneficiarul. Felicitări pentru iscusință!QED.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt interesat de sfaturi pe această problemă! Serios!

      Ștergere
  3. O tentativa sau doua am avut si eu dar ma plictisesc repede si nu pot sa ma tin de chestia asta. Ca sa nu mai zic ca nu ma pricep neam. Tu tot ai strans cativa lei, eu nu m-am ales cu nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă gândeam să mai încerc odată, dacă primesc un sfat bun!

      Ștergere
  4. Abia astept sa curga comentariile la articol. Poate inteleg ceva si folosesc oportunitatea asta si la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  5. la un moment dat m-am gandit si eu la asa ceva dar am lasat-o balta ... nu ma pot pricepe chiar la toate ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Incearca si tu cu un banner 250x250 si cu link-uri de afiliere in postari si vezi ce iese...

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !