sâmbătă, 30 ianuarie 2016

DIN NOU DESPRE CRISSMILE

Deoarece am motive.

Întemeiate şi toate de bine, aş spune eu! Haideţi să vedeţi de ce sunt aşa de entuziast.
Înainte de toate câteva cuvinte despre CrisSmile. Este o clinică stomatologică modernă şi completă care se adresează tuturor categoriilor de vârstă, de la copii la străbunici.
Crezul celor de acolo este: "Noi muncim pentru zâmbetul dumneavoastră"



Să vă spun câte ceva despre motivele care mă fac să revin cu o nouă postare despre această clinică de stomatologie. Prin ianuarie 2015 am mai scris un articol, după cum cred că v-aţi dat deja seama, tot despre ei. În care povesteam cum l-am însoţit pe prietenul meu la un cabinet stomatologic şi impresiile mele de la faţa locului. Găsiţi articolul complet aici! Ce m-a surprins şi bucurat în acelaşi timp a fost primirea neaşteptat de bună făcută acestei recomandări, căci recomandare a fost până la urmă în ciuda faptului că sufăr de o frică viscerală vis a vis de dentişti. De asemenea mulţi dintre cei care au citit mi-au mulţumit pentru sfatul meu atât prin comentarii pe blog cât şi în privat, satisfăcuţi de serviciile de top, de preţuri şi de condiţiile de plată. Drept urmare, acel articol a urcat constant şi se menţine pe locul patru în topul celor mai populare postări de pe acest blog, după cum vă puteţi convinge şi singuri.


Mă bucur că am dat un sfat bun care a folosit atât cunoscuţilor mei dar mai ales necunoscuţilor (evident celor care au avut nevoie). Din toate aceste motive îmi menţin şi întăresc recomandarea.
Să nu uit să vă spun să descărcaţi aplicaţia CrisSmile din Google Play, cine ştie când aveţi o urgenţă dentară, Doamne fereşte!

În altă ordine de idei, se pare că nici eu nu voi scăpa de câteva vizite la ei. În cazul meu este vorba de un implant dentar. Sau poate chiar mai multe.




Până la urmă trebuie să îmi înving frica. Şi dacă tot e să o fac, măcar să fie cu cei mai buni! Am dreptate?

Intraţi pe site-ul lor, faceţi o vizită offline, mai cereţi păreri avizate. Nu o să regretaţi aşa cum nu au regretat cele câteva sute de persoane care mi-au urmat sfatul.

Notă: Toate imaginile aparţin site-ului www.cris-smile.com

30 de comentarii :

  1. Initiativa cu ratele este excelenta cand e vorba de lucrari scumpe, altminteri nu ti le poti permite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întradevăr, este bine că se poate plăti în rate.

      Cred că totuşi este mai scump să nu îţi faci lucrările necesare!

      Ștergere
  2. Nu prea ar trebui sa ne mai fie teama de dentist, respectiv de cabinetul stomatologic.Dotarile si tehnica de azi nici nu se compara cu ce era pe vremuri.Personal am lasat deoparte aceasta frica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur pentru tine. E mai am reminescenţe, cel puţin la nivel mental. Încerc să le depăşesc!

      Ștergere
  3. Important e sa iti invingi teama si sa ai un zambet minunat!

    PS: zambetul ca zambetul, dar sunt multe altele care pot deranja daca dentitia si masticatia nu se face cum trebuie. Asadar, mult succes pentru acel zambet minuat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi fost bine daca postai acum 7-8 luni si-l indrumai pe Ducu astfel incat sa nu ajunga sa-i scoata dintii sanatosi .
    Nu primesc si bonuri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am spus! Dar a considerat că nu mai sunt bucureştean şi el ştie mai bine. Şi e chiar la doi paşi de el! :)

      Ștergere
  5. Nu stiu cat de fricos este ti vis a vis de dentist, dar am avut o colega in liceu si stiu ce inseamna. Mergeam toata clasa cu ea la stomatologia liceului si cand ajungea la usa si auzea frezele "torcand" zicea ca nu o mai doare si fugea. Acum are in gura "dauna totala" si mult mai mult de patimit. Noroc ca una dintre colegele noastre din liceu are acum cabinet stomatologic si asa a acceptat sa vina. Nu trebuie sa ajungi in starea ei, mai ales daca ai gasit o clinica pe gustul tau. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am două probleme :) Încă îmi este frică de dentist şi încă nu reuşesc să strâng banii necesari pentru renovarea "mansardei".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă e vorba doar de bani, poţi apela la acele rate!
      Şi eu mă gândesc serios la ele. După ce scap de frică!

      Ștergere
  7. Cum noi avem cabinet stomatologic confirm ca ceea ce ofera ei e de departe bun, serios, cu rate prin instituții specializate și cu doctori care si-au petrecut tot timpul pentru ca oamenilor sa nu le mai fie frica de dentist, specializandu-se in tehnici fara cusur. Clinicile sunt de departe soluții complete pentru oameni traumatizati de probleme dentare.

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am uitat pe tarife, dar m-am pierdut in terminologie... Povestea vietii mele :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Articolul tau mi-a amintit de Andrei Gheorghe, pe care multi l-au judecat ca umbla cu dantura nearanjata, fara sa inteleaga faptul ca unora le este pur si simplu frica de stomatolog, chiar daca metodele de tratament difera mult de cele de odinioara.

    RăspundețiȘtergere
  10. O să-mi anunț prietenii din Italia. Mereu sunt întrebat despre prețurile la diverse intervenții stomatologice în România.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am verificat şi eu! Tot pentru prieteni, şi nu numai din Italia!

      Ștergere
  11. Sunt foarte importante două lucruri:
    1. igiena orală - dacă nu ții sub control toate modificările legate de vârstă, obiceiuri culinare etc, foarte greu reușești să remediezi.
    2. Oameni de încredere care să te facă să te simți confortabil atunci când ajungi la un cabinet stomatologic.
    Se pare că tu i-ai găsit :-)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  12. Când mă gândesc la metodele folosite de stomatologi când eram mică, mi se par adevărate metode de tortură. Nici nu mă mir că atâta lume are acum o frică incontrolabilă...
    Din fericire mie mi-a trecut :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Se pare ca voi apela la recomandarea ta mai repede decat as fi vrut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău să aud asta! Dar e bine să apelezi la cei mai competenţi!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !