luni, 14 decembrie 2015

SCRISOAREA MEA

Către Moş Crăciun.

Începe aşa...
Dragă Moşule! Să ştii că am fost aproape cuminte, cel puţin în acest an. Ştiu că sunt cam în vârstă, dar eu cred încă în magia ta. În plus nu îţi cer mare lucru, doar un Allview X2 Soul Style.



Sunt sigur că vei vrea să ştii de ce am făcut această alegere. Fiind un brand (autohton, lucru pe care l-am spus în multe alte articole de pe blog) de renume cu rezonanţe şi în Laponia, cred că vei fi mândru de mine. În plus, fiind produs aici în România, nu te vei obosi prea mult cu transportul. Renii tăi o să-ţi mulţumească!

Şi mai am un motiv. Acum aproximativ trei luni, anticul meu telefon a căzut de la etajul zece. Din vina mea, evident. Nici nu ştiu cum a supravieţuit. Mai pot vorbi la el, chiar foarte bine, dar face poze din ce în ce mai neclare. De înţeles, dealtfel. Aşa că nu voi vorbi de numeroasele performanţe pe care le are ( las cititorilor plăcerea să le descopere singuri cu ajutorul link-ului de mai sus), voi vorbi doar de ceea ce mă face să-ţi cer Moşule cu atâta ardoare acest telefon.

Poze, poze şi iar poze. Am suferit enorm ca blogger dar şi ca om obişnuit datorită calităţii imaginilor. Moşule, mi-l doresc pentru că are o cameră de 13 MP (numărul meu norocos), cu Led Flash, filtru antireflexie şi filtru UV. În plus are integrate patru lentile din care una din safir. Camera foto frontală are 5 MP şi cu siguranţă voi putea reuşi un selfie spectaculos, de exemplu când mă dau pe cea mai lungă tiroliană din ţară.

Acum voi cita un pic de la ei, de la producători. Nu de alta dar nu cred că aş fi putut găsi cuvinte mai potrivite ca să te conving, Moşule:
"X2 Soul Style+ iti pune la dispozitie numeroase functii ale camerei foto: Touchfocus, HDR, Face detection, Gesture shot, Face beauty, Smile shot, Picture in picture mode, Motion track, Geotagging. Alege functia Slow Motion si realizeaza clipuri unice, pe care le poti edita in functie de preferinte." Sună chiar prea bine! Şi să ştii că mi-am luat un brăduţ micuţ în ghiveci pe care îl voi duce înapoi.

Cu toţii puteţi trimite astfel de scrisori. Nu mă lasă inima să vă ascund acest lucru!


Nu trebuie decât să daţi click pe poză şi veţi vedea unde puteţi trimite scrisoarea!
Moşul există, nu vă îndoiţi de asta!

12 comentarii :

  1. Dar zau, cine n-ar dori asa tehnologie? Si al meu telefon tot antic este si sunt pe cale sa-l pensionez. Poate ma orientez la un Allview, cine stie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am făcut o list numai cu gadget-uri :D ( https://itsbogdan.wordpress.com/2015/12/12/vrei-sa-faci-cadou-un-gadget-uita-te-intai-pe-lista-asta/ ) și una mai generalizată ( https://mortladatorie.wordpress.com/2015/12/12/mosule-esti-arestat-scoate-tot-ce-ai-in-sac/ ). Sper să primesc din ambele câte ceva! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără supărare, dar ar trebui să fie un comentariu, nicidecum o reclamă. Sper să nu mai greşeşti!

      Ștergere
  3. Mosul citeste toate blogurile din lume si sigur iti va indeplini dorinta. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Fie ca Mosul sa iti asculte dorinta (chiar daca nu ai fost cel mai cuminte) :)
    dar ce ne e si gradele, (cum le masoara Mosul?): putin mai cuminte, mai cuminte, cel mai cuminte, foarte cuminte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred că e ceva de genul: deştept, frumos şi modest. Aaa, era să uit şi creativ! :)

      Ștergere
  5. Inteleg ca mai sus te-ai descris?!
    Cred ca ar cam trebui sa ma grabesc sa-i scriu Mosului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În articol sau în comentariu?
      Păi da, ar trebui să te grăbeşti cu scrisoarea aia! Eu am făcut-o încă de ieri şi tot nu sunt sigur că va ajunge! :)

      Ștergere
  6. hehe, chiar ca trebuie sa crezi din rasputeri in Mos Craciun pentru un astfel de cadou. Basca sa fii fost cuminte in ultimii 10 ani :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !