marți, 15 decembrie 2015

BLOG MEETING

De decembrie.

În Constanţa, la club Doors, ediţia a XIX-a dacă mă mai ţine memoria.
Deşi muzica a fost dată în aşa fel încăt să putem discuta omeneşte (un plus de la mine) şi a fost pe gustul meu (parcă v-am mai spus că sunt fan rock) nu prea am apucat să atingem subiectul, cel cu tema întâlnirii. Sau poate nu am auzit eu, căci în prima parte am stat între fete. Gureşe, nu îmi auzeam nici gândurile din cauza lor. Şi cu multe prăjituri care nu mergeau deloc cu berea!


Într-un târziu am reuşit să "evadez" şi să mai stau la un pahar de vorbă şi cu băieţii!




Am avut parte şi de un Secret Santa, cu surprize foarte plăcute!



Eu m-am ales cu mierea şi am fost foarte bucuros!



Am şi gustat din ea. E aşa cum o ştiam în copilărie. Îmi place şi borcanul.


Au participat în afară de mine: joienegruemiblog (cel responsabil cu pozele şi cu o bunătate de miere)sariusiamntzadrian sieaadriana melnic, nelida shimaria tudorcristina joyredu şi zaku.

2 comentarii :

  1. Imi place traditia asta cu Secret Santa. Printre putinele obiceiuri importate ce-mi plac:)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !