marți, 22 decembrie 2015

AŢI RĂMAS PE ULTIMA SUTĂ DE METRI?

Cu cadourile de sfârşit de an?

Din nou? Aşa cum am păţit şi eu?
Nu vă temeţi, de data aceasta aveţi un aliat. Şi nu oricare. Un magazin care include în portofoliu peste 25000 de produse care sunt disponibile online de la circa 200 de branduri internaţionale premium. Şi asta nu e tot. Te poţi abona la newsletter-ul lor, ca să fii la curent cu toate noutăţile lor şi automat primeşti un voucher valoric de 10 lei. Aduni punctele de fidelitate de la cumpărăturile tale (afişate sub fiecare produs), puncte pe care le poţi folosi pentru noi achiziţii. Poţi cumpăra în rate fără dobândă cu ajutorul cardului. La câte bănci am văzut pe site-ul lor, sigur o regăsiţi şi pe a voastră. Pe a mea am ochit-o din prima!


Dar ca de obicei, cele mai importante sunt avantajele oferite clienţilor. Deloc puţine după părerea mea. O să enumăr doar câteva. Seriozitate, rapiditate, siguranţă, diversitate, comunicare, calitate, service, buy back. Off, am obosit! Dacă mai vreţi amănunte intraţi pe site-ul lor. Aaa, nu v-am spus care. Dacă nu v-aţi dat seama până acum, ceea ce mi se pare aproape imposibil, este vorba de magazinul online Dwyn Shop.



Cei care te salvează când ai intrat în pană de idei, când eşti uituc sau distrat (aşa ca mine), Când vrei să surprinzi persoane dragi sau când pur şi simplu nu găseşti altundeva ori la un preţ mai bun.

Pentru puştii mei (aiurea, sunt ditamai vlăjganii), deoarece au frumosul şi productivul obicei de a pierde cel puţin o dată la şase luni telefoanele, m-am orientat către un smartphone pentru fiecare, pe care să instalez şi funcţia aia de localizare. Că deh, nu se ştie! Oricum deja mă bat la cap că vor câte un telefon 4G cu dual sim. Noroc că sunt numai doi!

Acum trebuie să-mi fac şi eu un cadou. Am dreptate? Am văzut oferta lor de laptop ieftin, cu 60 de zile drept de retur, 5 ani garanţie la superpreţ. Mai ales că al meu laptop a împlinit venerabila vârstă de 11 ani şi jumătate. Mi-a fost prieten credincios şi îi voi păstra mereu un loc de cinste în sufletul şi în casa mea.

Pentru fosta mea nevastă mă gândesc la un storcător, poate mai elimină ceva din multa acreală de care e atât de plină.

La multele promoţii vă sfătuiesc să trageţi atent cu ochiul! E posibil să aveţi parte de surprize plăcute!

Acestea fiind scrise nu îmi rămâne decât să vă urez Crăciun fericit şi cadouri inspirate!

8 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !