luni, 16 noiembrie 2015

O AFACERE DE SUCCES!

Care poate prinde oriunde!

Mai ales dacă dispui de 10000 de euro cum am visat azi noapte. Bine, bine, aveam un pic de febră, dar totul părea atât de real...
După cum ştiu mulţi din cei care mă citesc, sunt fan, am fost pe rând dealer, consultant şi antrenor pentru sistemele de curăţenie Kirby, mai ales că am unul acasă. Pe care îl folosesc şi pe la vecinii din bloc (cam 100 de apartamente), căci fără supărare, mi s-a cam dus vestea şi am căpătat şi un pic de experienţă. Oricum, despre asta am scris pe larg aici
Păi cum să nu fie apreciat dacă aparatul bate covorul, îl aspiră, îl perie şi îl spală? Totul pe loc! Iar în 40 de minute este şi uscat! Da,da nu vă miraţi!

Eu am experienţa, iar fiul meu cel mare tinereţea. Debordantă, doar împlineşte curând 20 de ani. Acum, dacă o să reuşim să le împăcăm pe amândouă, o să-i propun un SRL-D, pentru că are următoarele avantaje:
"- Sunt scutit de plata taxelor de inregistrare si inmatriculare la Registrul Comertului.
 - Sunt scutit de la plata taxelor de asigurari sociale pentru maxim 4 salariati.
  - Pot beneficia de fonduri nerambursabile de pana la 10.000 de euro. 
  Info : http://www.expert-contabila.ro/srl-sau-srl-d/"

El vrea să se facă frizer, dar cine ştie, viaţa are întorsături neaşteptate. Oricum, nu este nevoie de mai mult de patru angajaţi, pentru început. Şi cu ceva sudoare şi un strop de noroc, poate ajungem şi la fonduri europene.

Iar dacă nu vrea şi nu vrea, pentru un SRL simplu, aş opta din următoarele motive:
"Nu trebuie sa depui documente care sa ateste pregatirea si experienta profesionala in domeniul de activitate solicitat. Poti alege mai multe coduri CAEN pentru a putea desfasura mai multe activitati economice din domenii diferite. SRL-urile pot participa la licitatii private sau publice, pot obtine fonduri nerambursabile de la stat.
Info: 
http://www.expert-contabila.ro/pfa-sau-srl-in-2016-diferente-avantaje-vs-dezavantaje/ "

Şi aş merge doar pe mâna mea. Am glumit un pic, pentru că aş încredinţa înfiinţarea unei firme pe mâna unor specialişti, deoarece nu le putem şti pe  toate. Şi care în plus ne scapă de multă hârţogărie, cozi pe unde nu te aştepţi, de cumpărat medicamente pentru migrene şi multe altele. Dacă vă trec astfel de idei prin cap, vă sfătuiesc să aruncaţi cel puţin o privire pe: înfiinţări firme. S-ar putea să-mi mulţumiţi.


Buuun! Avem firma visată şi nou înfiinţată. În oricare din variante. La ce trebuie să ne gândim acum? Cred eu, că la un contabil bun. O verigă esenţială în desfăşurarea activităţii unei firme.
Personal, cred că, cel mai bine sună externalizarea unei astfel de activităţi, cu multiple beneficii. Şi ca să nu pierdeţi nimic intraţi pe servicii de contabilitate!

6 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !