duminică, 22 noiembrie 2015

CE POATE FI MAI FRUMOS

Decât să pui un zâmbet pe faţa copiilor?

Mai ales celor cu posibilităţi financiare limitate?
Din această cauză m-a atras atât de mult. Vorbesc despre campania Shoe Box 2015.


Se referă la oferirea unui cadou într-o cutie de pantofi. Campania durează între 15 noiembrie şi 15 decembrie, perioadă în care toate magazinele ECCO din ţară vor asigura funcţia de colectare.
Există câteva reguli de bun simţ. Vorbim de o cutie de pantofi, aşa că aveţi grijă la dimensiuni. Nici vouă nu v-ar plăcea să primiţi obiecte folosite, aşa că vă rog să vă orientaţi spre lucruri noi. Nu dăruiţi ceva ce voi nu aţi vrea să primiţi. În nici un caz alimente perisabile. De fapt dacă o să intraţi pe link-ul campaniei, o să vedeţi toate recomandările organizatorilor. Şi cum vă puteţi oferi voluntari. Deasemenea, o hartă a punctelor de colectare. Ce nu facem noi pentru un zâmbet?
Frumos ar fi să puneţi şi o felicitare de Crăciun, ca să puteţi ţine legătura în continuare.

Din lista de cadouri îmi permit să lansez câteva sugestii. De exemplu rechizite şcolare potrivite grupelor de vârstă la care v-aţi orientat. Produse de îmbrăcăminte de sezon, de gen şosete groase, mănuşi, căciuliţe, şoşoni, fulare sau ce vă trece prin cap cu condiţia să respecte regulile. De ce nu, produse de igienă personală potrivite vârstei, de exemplu periuţe, paste de dinţi, şampoane, geluri de duş, etc. Bănuiesc că aţi prins ideea.

La ce m-am gândit eu. O selecţie de cărţi (pentru că nu sunt foarte bogat) de la librăria Adevărul, a cărei vedetă să fie:


O carte din copilăria mea, care mi-a stârnit curiozitatea pentru mitologia nordică. Sigur unii dintre voi ştiţi că pseudonimul meu este Thor. Să vă explic cum mi-a venit acest gând. Absolut întâmplător am dat peste o recomandare. Acum ce să spun, vă rog să nu vă luaţi de mine pentru că de abia acum l-am descoperit. Doar ştiţi, sunt cu capul dincolo de nori. Da, da, am descoperit magazinul Ecco Shoes chiar peste drum,  la două minute de mine (se pune şi liftul de la ultimul etaj), în Tomis Mall. Mi-am amintit că o prietenă m-a dus la deschiderea unuia dintre magazine în Bucureşti, parcă în Dorobanţi dacă ţin bine minte. De aceea m-am bucurat să îl regăsesc lângă mine, mai ales că domnişoara din magazin m-a încântat cu o temă dragă mie. O colecţie de încălţăminte pentru vikingi, pe numele ei "Scandinavian street life". Şi tot ea mi-a deschis ochii la proiectul ShoeBox, proiect pe care vă îndemn să-l îmbrăţişaţi cu toţii.


Pentru cine nu ştie, aventura cărţii se desfăşoară în Islanda care este tărâmul zeilor nordici. Loc pe care vreau neapărat să îl vizitez, de preferinţă în această viaţă. Aşa că o pereche de încălţări potrivite nu mi-ar strica deloc. Mai ales că le-am pipăit, probat. Am încercat să le şi critic dar nu prea am avut ce. Mai toate sunt un "must have", deh am învăţat să folosesc şi eu un termen la modă.

Este o recomandare sinceră şi vă invit să nu ocoliţi nici magazinele lor, online sau offline şi neapărat să susţineţi această campanie umanitară, despre care de fapt am scris.


Mi-a rămas gândul la nişte cizme moderne, robuste, confortabile la purtat în orice anotimp, din piele oleită.
ECCO HOLBROK, produse pe inima mea.

De la #ECCOshoes


În rest să auzim numai de bine!

Update 11.12.2015.
Azi mi-am găsit timp să umplu cutia de pantofi cu cărţi. Din păcate au încăput doar patru deşi aveam şase de trimis. Cum am spus, vedeta a fost "O călătorie spre centrul Pământului".


M-am descurcat şi de cutie, felicitare şi hârtie de împachetat.


La ambalat am fost un pic cam neajutorat dar domnişoarele de la Ecco (din Tomis Mall) au fost foarte amabile şi m-au ajutat. Şi a ieşit aşa ceva.


Sper din tot sufletul să se bucure cineva de aceste cărţi. Sincer mi-au bucurat adolescenţa!

10 comentarii :

  1. ma numesc Victor, sunt din Bucuresti si imi place mult ideea

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa mult imi plac campaniile astea.... daca eram in tara sigur ma bagam si eu sa ajut. Am mai ajutat activ in campanii de acest gen in anii trecuti! Rezultatele pozitive te ung pe suflet la final!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să văd asemenea reacţii. Eu voi face ce am promis în articol!

      Ștergere
  3. Copii și nu numai se bucură de orice dar. Sunt copii care nici măcar nu au auzit de Moș Crăciun, așa că nici așteptări prea mari nu au. Jucării, dulciuri, încălțăminte călduroasă, asta vroiam eu cât am fost mică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci să ajutăm cu toţii după puteri! Şi ştiu că tu o faci!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !