miercuri, 18 noiembrie 2015

CE AŞ VREA SĂ GĂSESC

Sub bradul de Crăciun.

Ia să vedem dacă ghiciţi...
Un ceas de mână! Da, da, aţi citit bine, nu vă mai frecaţi  la ochi! Dar nu oricare. Vreau un: Aviator fly-back intelligent quartz. De la producătorul de ceasuri Timex.


Ei, ce spuneţi de el? Vă place, ştiu că vă place! Ce femeie ar putea trece nepăsătoare cu privirea peste un aşa accesoriu aflat la mâna unui bărbat aşa bine cum sunt eu? Deh, mai glumesc din când în când. Deşi nu mint niciodată!

Acum să vă spun şi ce m-a impresionat la el:
- Este bărbătesc, casual-sport aşa cum mă şi îmbrac, că tot am brevet de paraşutist.
- Are mecanism quartz cu display analog. E drept, sufletul meu plânge după cele mecanice, dar astea sunt vremurile.
- Rezistă în apă pâna la 100 de metri! Ceea ce îmi conferă un enorm avantaj. Pot face duş cu el la mână. În acest fel, băieţii mei, nu o să mai fie tentaţi să îl "împrumute" pentru o scurtă întâlnire cu noua iubită!
- Carcasa este din oţel inoxidabil, exact aşa cum îmi place, iar geamul din cristal mineral.
- Cureaua, din acelaşi material ca şi carcasa, cu cataramă tip fluture.

Îmi mai place că are arătătoare cu inserţii luminescente, tahometru, cronograf, cronometru şi afişarea datei. Dacă nu mă credeţi vă rog să intraţi pe link-urile de mai sus.

Acum mă bate gândul să găsesc o reducere pentru această marcă. Şi cum norocul surâde pretutindeni, găsesc un magazin de ceasuri, în mediul online care are şi modelul pe care mi-l doresc! Pe numele lui:

Cel care are o reducere de 17%, în acest moment. Poate vor fi şi mai mari, cine ştie?
Moş Crăciun, te rog să ai în vedere că am căutat cea mai bună ofertă şi dacă îţi permite timpul să-mi dai şi mie un semn că mi-ai citit articolul. Sau poţi să-i spui lui Rudolf să-mi dea un comentariu!

13 comentarii :

  1. Imi plac ceasurile barbatesti teribil, cel ales de tine are un aspect elegant si sport in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa-ti ajunga scrisoarea si pe la mosu ... si sa fi fost destul de cuminte ca sa t-il si aduca :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, citisem "Ce as vrea sa gatesc" :) De la foame :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dintotdeauna mi-au placut ceasurile.
    Chiar e frumos ceasul prezentat de tine! Are stil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La alegerea mea te referi când spui că are stil. Am dreptate? :)

      Ștergere
  5. Acum vreo zece ani invatasem sa repar ceasuri mecanice. Acum nici nu mai port ceas. Tehnoologia avansata mi-a furat multe obiceiuri faine...

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !