miercuri, 14 octombrie 2015

UN TRICOU PENTRU BLOGUL MEU

Tocmai ce l-am primit.

Un cadou drăguţ pentru el mai ales că de curând a sărbătorit a doua aniversare. Să vă spun despre ce este vorba.
Un tricou personalizat doar pentru el (de blog vorbeam). Bucuria mare a fost că personalizarea tricoului am putut-o face chiar eu, online, evident cu ajutorul celor de la :


Şi a fost foarte simplu! Se intră pe link-ul de mai sus (l-am dat ca să nu mai trebuiască să-l căutaţi), se alege culoarea, mărimea, imprimeul pe faţă sau pe spate. Imprimeul poate fi: o poză, un text sau un font, după dorinţă. Plata şi livrarea se face foarte uşor.
Pentru evenimente, companii sau pur şi simplu comenzi mai mari de zece tricouri există instrumentul "imprimare tricouri în serie mare". Abia aştept primul blogmeet din Constanţa să le spun tuturor, deşi sunt convins că cei mai mulţi dintre ei vor vedea încă de aici. O să-i întreb dacă nu au cumva şi tricouri gata ude pentru fete.

În fine, asta am făcut eu, dar puteţi comanda tricouri dintre sute de modele existente, care acoperă o groază de teme, gusturi şi cam tot ce vă puteţi imagina. Eu mi-aş alege în ordinea preferinţelor două modele:




Acum o să vorbesc despre tricoul blogului meu. Pe la ora 12, azi, primesc un mesaj pe telefon că am un colet de primit. Bănuiam eu despre ce este vorba. A venit curierul. Mititelul (blogul) nu a mai avut răbdare şi m-a pus să i-l arăt:



Îmi spune că e bumbac sută la sută, că este alb aşa cum şi-a dorit şi imprimeul este super, nu spera să iasă aşa de bine. Şi că ştie că telefonul este din 2004 şi camera e depăşită dar mă roagă să fac încă o poză imprimeului, ca să se vadă calitatea. Mă străduiesc.


Aşa a ieşit, dar cred că se poate observa. După aceea m-a pus să-l probez să vadă cum se aşează. I-am spus că nu-s fotogenic, degeaba. Aşa că am cedat.


Oricum ne bucurăm mult pentru el şi ne pregătim de blogmet-uri. Aşa că sfatul meu sincer este să nu îi ocoliţi. Mai ales dacă aveţi în gând organizarea de evenimente. Eu ştiu pe unul care schimbă mesajele vizuale cu tricouri personalizate cel puţin o dată pe săptămână, Andi Moisescu parcă-i spune.

Acest articol a fost scris pentru proba numărul cinci de la Superblog 2015.

16 comentarii :

  1. Bun articol, faine mesaje și felicitări pentru tricoul personalizat pe care-l porti . Bine ca ne-ai lasat și noua indicatii de unde putem procura astfel de lucruri. Succes. Ah, si era sa uit..fain bărbat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Adriana! Sper ca indicaţiile să folosească! Mulţumesc şi pentru restul! :) Sper să ne putem vedea o dată ori la Braşov ori la Constanţa cu toţii! Şi să salvăm apa! :)

      Ștergere
  2. Arata bine, felicitari si pentru "logo" si multumim ca ne-ai spus unde ne putem face si noi.

    PS. acopera perfect burta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu care credeam ca tu le stii pe toate ( dupa parerea ta, desigur)!:))
    Frumos logo-ul, frumos tricoul cu logo-ul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre "le ştiu pe toate" părerea mea este cu totul alta. "Nu ştiu nimic" este cea mai bună cale de a învăţa.
      Aha, m-am prins! Te referi la una din opţiunile mele pentru tricouri.

      Mă bucur că restul îţi place.

      Ștergere
  4. Nici mie nu imi place de nicio culoare sa fac poze! :))
    Succes, Radu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place să fac poze, dar asta e tehnologia pe care o am momentan. :)

      Ștergere
  5. L-am probat si eu , pe mine ma prinde mai bine decat pe tine , nu mi-l dai mie?

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !