vineri, 18 septembrie 2015

NU ÎŢI IEI SALTEA PENTRU O VIAŢĂ

Deşi mai mult de o treime, o petreci întins pe ea.

Pentru că somnul este o investiţie. De care avem cu toţi nevoie.
Vă rog să vă aduceţi aminte experienţa trezirii de dimineaţă. În sensul în care o să vă rog să-mi spuneţi care situaţie vă place mai mult:

Aia în care dai un capac la ceasul deşteptător sau după caz un "mute" la telefonul mobil, după care te pisiceşti, în sensul că îţi întinzi degetele de la picioare, te întorci pe partea cealaltă şi spui cuiva: "Doar cinci minute!"
Sau
Te trezeşti morocănos, mai obosit decât atunci când te-ai culcat, cu junghiuri şi ceva dureri de coaste? Evident cu chef de activitate, plin de energie, cu un zâmbet larg pe faţă?

Sincer, am citit câteva studii în care se spune că salteaua pe care dormim ar trebui schimbată o dată la cinci ani. Hai, la limită, la şapte ani. Dintr-un motiv foarte simplu. Şi noi suferim schimbări de greutate, de comportament în timpul somnului, etc. Poate că nu le sesizăm, dar ele există. Apropo, ştiaţi că o saltea obişnuită îşi dublează greutatea în cinci ani? V-aţi întrebat de ce?

Cum salteaua mea a trecut binişor peste cinci ani (deh, sunt cam delăsător), am început să fac câteva căutări pe internet şi am descoperit o firmă foarte simpatică şi care mă poate ajuta cu problema mea. Pe numele ei, Green Future. Adică aceştia:


M-au impresionat prin faptul că au facilităţile de producţie în România, mai exact în Timişoara şi Urziceni, ceea ce înseamnă locuri de muncă, taxe şi impozite. Deasemenea sunt prezenţi pe pieţe din Anglia, Germania, Suedia, Italia, la fraţii noştrii în Moldova şi Bulgaria. Evident, în România. Asta nu poate să însemne decât calitate şi profesionalism. După părerea mea.

Mi-ar place foarte mult aceasta. O saltea cu memorie. Pentru că spatele meu o cere. Cu multe semnale dureroase.


Ce să spun, ar fi multe saltele sau accesorii ce ar merita recomandate. Acum, dacă ar fi după mine aş spune că şi asta e bună! Mai ales că este la ofertă cu o reducere de 35%. O saltea din latex, Silver active. O ştiu bine de când eram găzduit de prietena mea din Bucureşti.

Acum nu trebuie să mă credeţi pe cuvânt. Căutaţi, pe link-uri intraţi! Sau în magazinele fizice cercetaţi. Dacă pagina de contact la ei o să accesaţi!

Toate imaginile aparţin site-ului www.green-future.ro. Şi în final vă rog să ţineţi minte ce vă spuneam la început! Somnul este o investiţie!




10 comentarii :

  1. Daca ai saltea buna, nici pat nu-ti mai trebuie! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, ca să o protejezi. Ce te faci dacă te inundă vecinul de sus?

      Ștergere
  2. Adevarul este ca pana nu ai o saltea ca lumea nici nu iti dai seama cat e importanta este pentru un somn bun, mai ales daca e pe unde scurte, ca al meu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi trebuie una, sunt din ce in ce mai anchilozata dimineata. Aia cu Aloe imi face cu ochiul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta sa fie cauza insomniilor mele?!
    Atunci sa rezolvam problema;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să rezolvăm? În ce sens? Eu nu pot căra la saltele. Mi se şifonează cravata. :)

      Ștergere
  5. Ohoo, am invatat si eu cu ocazia asta cateva tipuri de saltele. Cred ca mai sunt si altele, astept sa le vad aici. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nu trebuie să aştepţi. E de ajuns să intrii pe link-urile puse la dispoziţţie.
      Sigur vei găsi orice saltea ţi-ai dori! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !