duminică, 13 septembrie 2015

INTERNETUL NU MI-A SCHIMBAT VIAŢA

I-a adus un plus de bucurie, de cunoaştere şi multe altele...

Evenimente care m-au bucurat şi poate m-au împlinit. Ce va fi mai departe vom vedea.
Înainte de a prelua leapşa, foarte drăguţă dealtfel, aş dori să fac două menţiuni critice despre cei care o propun. Simple şi cred eu, constructive.

Logo-ul nu mă inspiră de loc, având în vedere că se ocupă de SEO. Mă duce gândul mai mult la telefonie mobilă 2G care ar vrea să crească. Prin fecundare. Vă rog nu aruncaţi cu pietre în mine, tocmai am terminat un curs de simbolistică.


Dragi cititori, voi ce credeţi? Sincer aştept răspunsuri.

A două chestiune este cea a premiilor. În afara celor în bani, oferă  "7 premii, constând într-un curs SEO în format pdf, detaliat şi complex". Personal aş fi oferit 7 optimizări complete pentru bloguri. Dar asta-i doar părerea mea, aşa că revenim la leapşă.

1) De câţi ani ai acces constant la Internet?
Sincer nu i-am numărat. Constant cred că din prin 2004. Cu picătura de prin 1998.
2) Care este prima ta amintire legată de navigarea pe Internet?
Faptul că undeva înainte de 2000 rugam supraveghetorul de la sala de internet cafe să-mi deschidă un cont pe Yahoo mail. Doamne, ce ruşine mi-a fost atunci!
3) Ce faci zilnic pe net? (Citeşti ştiri, te documentezi, asculţi muzică, lucrezi, scrii pe blog, vorbeşti cu prietenii, faci cumpăraturi online? )
Ce să spun, un pic din toate, cu accent pe lucru şi blog...
4) Când ai descoperit bloggingul? (Ai blog hostat gratuit sau cu plată? Cum ţi-ai promovat blogul?)
Blogging-ul l-am descoperit cam prin 2004. Hosting am şi cu plată dar şi gratuit. De promovat, după vremuri. Acum văd că s-au ambiţionat cu toate şi se autopromovează.
5) Cum crezi că ar fi viaţa ta acum fără Internet?
Naşpa.
6) Cum crezi că va arăta viitorul Internetului?
Păi dacă Steve Jobs s-a dus, Dumnezeu să-l odihnească, mahării de la Google sau din alte părţi au gura ferecată, marii scriitori de SF au murit, nu cred că pot să-mi dau cu părerea la acest subiect.
Totuşi îndrăznesc să spun că nu dispozitivele mobile vor fi viitorul. Vom trăi şi vom vedea!

Leapşa este interesantă şi merită preluată! Nu vă sfiiţi, spuneţi doar ce gândiţi!

7 comentarii :

  1. Interesanta leapsa! Poate o voi prelua si eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord, viata fara internet ar arata naspa, ar disparea o groaza de noi...orizonturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. De acord, viata fara internet ar arata naspa, ar disparea o groaza de noi...orizonturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că orizonturile se vor abţine în bloc de la extinţiie! :P

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !