luni, 28 septembrie 2015

BIBLIOTECA COLORATĂ

A făcut o invitaţie

Pe care eu unul, am onorat-o.
Şi m-am simţit tare bine. Asta a fost invitaţia:


Atmosfera a fost foarte plăcută, reconfortantă, chiar liniştitoare. Şi recomand cu căldură să nu ocoliţi această oază de linişte culturală. Vă îndemn să vă aduceţi copiii, să le puneţi o carte în mână. 


Puteţi chiar şi dona cărţi pentru acest proiect. Eu am făcut-o şi tare bine m-am simţit.

După cum aţi văzut în invitaţie, sunt şi evenimente culturale.


Aici sunt eu, împreună cu Dana, de la care am aflat despre eveniment. Dar şi cu soţia lui Radu, tizul meu care mi-a pus, cu multă bunăvoinţă, la dispoziţie aceste fotografii. După filmul "Aferim" pe care l-am văzut necenzurat. Asta explică de ce sunt aşa de şifonat.




Aceste fiind spuse, vă mai zic că după părerea mea merită să treceţi pe acolo şi să spijiniţi proiectul.
Nu uitaţi! Biblioteca Colorată. Daţi click şi imediat intraţi.

6 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !