sâmbătă, 12 septembrie 2015

AM PARTICIPAT LA INAUGURAREA

Noului magazin Inextenso by Auchan

Am fost răsfăţat deoarece eram într-un grup de fete vesele, gureşe şi bloggeriţe.
Ca să vedeţi că nu vă mint:


Pentru că a fost cam din scurt, în afară de pagina lor de facebook, am reuşit să aflu următoarele:

"Magazinul este amplasat în Centrul Comercial Auchan Constanţa Sud, în apropierea intrării în hipermarket. Noul magazin va oferi clienţilor articole textile şi accesorii pentru întreaga familie: de la textile pentru damă, bărbaţi, copii şi bebeluşi, până la încălţăminte şi accesorii pentru toate sezoanele. Programul de funcţionare al noului magazin este de luni până duminica între orele 9 :00-21 :00.

Pe o suprafaţă netă de vânzare de 500 mp, noul magazin Inextenso by Auchan propune o gamă completă de peste 1.000 de produse la moda, preţuri mici zi de zi şi un confort excelent la cumpărare, într-un magazin modern, luminos şi primitor."

În rest ce să spun. Domnişoara (sper) Andreea, reprezentanta magazinului, s-a comportat ca o gazdă perfectă. Cum băieţii mei sunt mari, evident mi-am aruncat ochii pe produsele bărbăteşti. Ca de exemplu:






 Aproape de sfârşit, am mai avut parte de un bufet. Trebuie să recunosc că am fost impresionat de patiseria franţuzească. La rugămintea mea Maria a făcut nişte poze. Mai în glumă, mai în serios de ce să nu vă fac şi vouă poftă? Aşa că:


Oare următoarea poză o fi mai bună?




 Vă place, ştiu că vă place.

Dacă ajungeţi acolo merită să aruncaţi o privire. Sau mai multe...





2 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !