luni, 7 septembrie 2015

AM FOST ÎNTREBAT DESPRE O FLORĂRIE

De către mai mulţi cititori ai blogului

Şi nu degeaba, după cum veţi vedea în cele ce urmează.
În urmă cu ceva timp am scris un articol  despre "Flori Cu Drag", o florărie online. Culmea, acest articol scris după o întâmplare reală, petrecută în adolescenţa mea, contrar aşteptărilor sponsorului (că de aia nu m-a premiat) a prins foarte bine la public.

Serviciile lor le-am folosit în câteva ocazii în care am făcut deplasări în Bucureşti şi nu am fost niciodată dezamăgit. Primul sfat cerut a fost de la cel mai bun prieten al meu, care locuieşte în capitală, pentru un buchet de mireasă. I l-am dat cu drag. Şi mi-a mulţumit. În schimb eu am făcut pană pe două roţi pe autostrada cea zisă a soarelui şi nu mă mai încadram deloc în limita de timp pentru a ajunge într-un termen rezonabil. Nu mă puteam face de ruşine, pe mireasă o ştiam de mică. Aşa că am apelat tot la ei.


Asta în cazul că vreţi să fiţi mulţumiţi, la fel ca mine. Pentru că mireasa mi-a sărit în gât, m-a pupat pe obraji, mi-a făcut cu ochiul şi mi-a spus:
- Nene Radu au fost cele mai frumoase!

Evident, cu cât vechiul articol a crescut în căutări, cu atât mai multe telefoane am primit, mail-uri si mesaje private pe FB,în care eram întrebat de profesionalismul lor, de prospeţimea florilor, etc.

În această perioadă, fiind sezonul nunţilor, evident întrebările se concentrează pe buchete de mireasă, flori, florării. Eu o să vă prezint buchetele care îmi fac cu ochiul cel mai mult.



Astea sunt cele care îmi plac, dar să ştiţi că aveţi de unde alege. Acum dacă am testat, pot din toată inima să-i recomand. Un singur lucru vă spun, încercaţi. Căci nu aveţi cum să regretaţi.

Imaginile aparţin exclusiv site-ului www.floricudrag.ro

13 comentarii :

  1. te pregatesti (iar) de nunta si noua nu ne spui nimic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă m-aş pregăti personal de nuntă ţi-aş spune! Nu de alta dar aş dori un buchet de nuntă din ciuperci uscate, divers colorate. :)

      Ștergere
  2. E bine de retinut aceasta florarie online. Nu se stie niciodata cand ai nevoie de asa ceva:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu buchetele de trandafiri nu ai cum sa dai gres, sunt flori minunate, mai ales cei rosii ca in imagine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu spun nu, sunt flori minunate! Dar ştiu o mulţime de doamne cărora nu le plac sau se fac că... :)

      Ștergere
  4. Am uitat să te întreb: la ce km ai făcut pană pe autostradă? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu aş putea spune cu exactitate, dar undeva pe la km 35, unde este un pod care te scoate la un service auto.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !