luni, 21 septembrie 2015

AVEŢI CUMVA UN SAMSUNG GALAXY S6 edge?

Felicitări!!!

Mi-l doresc şi eu destul de mult, în special pentru performanţele în fotografie.
Sper că nu aţi uitat să vă luaţi o folie de protecţie S6 edge, da, ăsta e numele ei.

Vă spun asta, pentru că am trăit pe viu o întâmplare. 
Locaţiie: Centrul Vechi, Bucureşti.
Temperatură: Vreo 32 de grade Celsius, la umbră, seara, pe la ora nouă! Vă rog să nu zâmbiţi.
Data: Undeva cam prin august. Dacă îmi aduc bine aminte.
Masa: Rezervată, obişnuit, de patru persoane.

Buuun, acum vine filmul evenimentelor!
Aproximativ ora 20:50 ajung împreună cu partenera mea. Suntem conduşi la masă. Comand în aşteptarea prietenilor noştri o limonadă din aia cu portocale şi frunze de mentă, evident şi o bere la draft, deh aşa îmi place.
Cam după jumătate de oră ajung şi ei. Cu scuze de gen, ba nu venea tramvaiul, metroul, etc.
Prietenul meu îmi face un semn cu ochiul şi îmi spune imperativ:
- Radu, hai să mai luăm o bere de la bar, chelnerii ăştia întârzie cam mult.
Pe drum spre bar, îmi spune că i-a luat de ziua aniversară un S.G  S6 edge. Dar nu ştie cum să i-l dea. 
Prieteneşte, îi spun să i-l ofere aşa cum simte. Îmi răspunde că asta ştia şi el. Îl întreb de ce atunci n-o face.
Am emoţii, vreau ca totul să fie perfect, răspunde el.

N-a prea fost să fie aşa. Pe scurt, prietenul meu, mai emotiv, a vărsat berea peste telefon, în plus şi paharul s-a cam spart. Exact unde nu trebuia. Adică peste telefon. Colac peste pupăză şi maldărul de chei (maşină, casă, birou) aterizează tot peste telefon. De bere a scăpat repede. Nu şi de micile zgârieturi pe care le-au lăsat cioburile. Poate şi cheile, deşi nu cred. Nu a fost o tragedie, dar putea fi evitată. Simplu.

Sfat: Intraţi pe site-ul Smart Protection înainte de a face un asemenea cadou şi luaţi o simplă (vorba vine), folie de protecţie. Sau mai faceţi un credit la bancă pentru un nou telefon. Alegerea vă aparţine.

Dacă aş fi un om bun la suflet v-aş da şi clipul cu instalarea ei.


Dar nu sunt! Vă ofer şi câteva ponturi, dar aşa pe scurt! Conform reputaţiei!

Păi să începem!
1) Se regenerează! Da,da, ca în filmul ăla cu Terminator.


2) În plus este şi transparentă ca în Predator.


3) Condiţii extreme de testare la care vi s-ar îndoi inima dacă ale voastre telefoane ar fi puse în joc!


4)  Rezistă şi la mici provocări.


5) Cam asta conţine pachetul.


6) Este complet antibere!




Toate, dar toate imaginile, aparţin site-ului: https://smartprotection.ro. Şi aveţi grijă de telefoanele voastre...






4 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !