miercuri, 30 septembrie 2015

A VENIT PREA REPEDE

Viitura.

Cea din oraşul Tecuci, la începutul toamnei lui 2007.
Venisem întâmplător pe acolo. În vizită pe la vechi prieteni. Stăteam la un şpriţ de vară-toamnă când pârâul Tecucel s-a umflat cam cât Siretul  şi în timp cât ai spune "m-am udat", oraşul a fost inundat.

După ce am pus la adăpost copii, neveste, animale şi ce acareturi s-au putut, ne uitam amărâţi că viitura ne lua paharele cu şpriţ, carafa cu vin şi în cele din urmă şi butoiul, dovadă că gazda mea fusese sârguincioasă  în a-l goli. Dar şi cele şase sticle de apă minerală.

Timpul trecea, apă era peste tot în jurul nostru, în casă, pe noi. Dar nu o puteam bea. Noi doi, bărbaţi care eram în (pe) casă, am dat cu banul. Care să se ducă după cele două sticle de apă oprite printr-o minunată întâmplare în porţiunea de gard rămasă în picioare. Ca de obicei, am avut ghinion, măgăreaţa a căzut pe mine. Aşa că am luat-o prin apă, am recuperat sticlele, după care mi-am pus hainele la zvântat şi m-am acoperit cu o pătură rămasă uscată.

Setea ne ardea şi pe noi, mai ales că nu mai aveam cum să ne bucurăm şi de vinul acela minunat. Nu am avut ce face, de abia a doua zi forţele de intervenţie au adus ceea ce cred că am visat de câteva ori. Aparatul acela care ne dădea apă, un watercooler, chiar de aici, de La Fântâna. Pe care îl aveam în atelierul meu din Bucureşti, unde puteam lua mereu apă rece sau caldă după caz. Multă lume care a trecut pe acolo ştie!




În altă ordine de idei, nu uitaţi. Se poate suferi de sete chiar şi atunci când eşti înconjurat de apă! Ca şi focul, poate da viaţă sau o poate lua.




6 comentarii :

  1. Eu nu mi-am facut nimic "cu ei", dar o sa-i incerc pe viitor ca prea i-am vazut peste tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu minţi că nu-i frumos! Te-am văzut cu ochii mei când ai făcut ceva...

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !