marți, 11 august 2015

ÎMI PLACE EXPLORAREA URBANĂ

În timpul verii.

Desigur, noaptea că este răcoare.
Mai ales că în Constanţa ai ce vedea în materie de cazemate, tuneluri, clădiri vechi, etc.
Aşa că mă bântuie un gând ce nu-i tocmai cuminte. Să-mi iau un Monoclu NVMT Spartan 1x24 cu suport fixare pe cap de la TotalMag. Avantajele pentru mine ar fi în afara preţului decent, faptul că pot ajusta dioptriile, deh sunt cam miop şi în plus îl pot folosi cu mâinile libere, ceea ce nu e tocmai de lepădat când te strecori la vreme de noapte prin tot feluri de hrube şi tuneluri sau vechi cazemate. Specificaţiile tehnice le găsiţi în link-ul de mai sus, poate vă daţi cu părerea dacă am ales bine sau îmi propuneţi ceva mai bun din aceeaşi gamă. 


Aaa, era să uit! Dacă cumva vă face cu ochiul ceva de la ei nu uitaţi să folosiţi codul de reducere:
"1995CTTH

Menţiune: "Codul de reducere va fi utilizat de către cumpărători doar în secţiunea Observaţii comandă"

Pe site-ul lor, aşa cum de altfel este normal! 

Mai multe informaţii dar şi lista produselor la care puteţi folosi codul de reducere le găsiţi în acest articol!

10 comentarii :

  1. Sa-ti faci un selfie!:))
    Am intrat si eu pe site-ul celor de la TotalMag si cred ca ai facut cea mai buna alegere in materie de asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru selfie te rog să îmi trimiţi camera ta!
      Mă bucur că îţi place alegerea mea!

      Ștergere
  2. Interesanta ideea de monoclu, cred ca ai arata haios cu unul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haios? Eşti sigură că nu ai vrut să scrii fioros? :)

      Ștergere
  3. sau te închizi în cămară, cu lumina stinsă, și te apuci să faci inventarul la borcanele cu gem, zacuscă, murături... :)))

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !