joi, 6 august 2015

GRAFICIAN PC

Este titulatura unui curs

Pe care tocmai l-am terminat
Vă reamintesc în caz că aţi uitat că blogul meu se numeşte simplu: Dincolo de nori.
E adevărat că acolo la curs toţi mi-au spus că sunt cu capul în nori. Dar nu m-am supărat mai ales că de multe ori chiar este şi adevărat. Numai că acolo este răcoare, nu e ca în Constanţa la soare.

Nu vă voi plictisi cu toată mapa mea de proiect. Voi da doar două elemente. Primul ar fi logo-ul, unde trebuie să recunosc că am fost ajutat de instructorul meu, Marius :
Şi al doilea ar fi cartea de vizită:


Dacă aveţi timp şi bunăvoinţă, vă rog să vă daţi cu părerea despre cum arată. Accept orice critică constructivă. Dacă cumva vă întrebaţi de ce lipseşte titlul blogului adică "Dincolo de nori", tocmai ce v-am spus mai sus că sunt mai tot timpul cu capul în ei.

Update 07.08. Motto: "Ne vom iubi în liniştea dintre furtuni"


Mai scriu când termin!
Şi acum e varianta finală care mi s-a părut mai cuminte:


Mai aproape de final:


Un proiect al colegei mele de curs, Gabitza Pall. Personal am fost impresionat:


Şi asta e drăguţă, mai ales că steluţele sunt pentru mine, să mă atenţioneze că sunt cu capul în nori. Aceasta vine de la Gabriela:





Şi da, dincolo de nori chiar este libertate!

14 comentarii :

  1. Cred ca la adresa blogului era suficient pe cartea de vizita doar atat:
    sub-un-cer-violet.blogspot.ro. Fara http:// si /

    Nu e domeniul meu, habar n-am cu se mananca, e doar o parere. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut multe logo-ri si carti de vizita prin blogosfera, insa rar mi s-a intamplat sa spun wow! Acum am facut-o. Sincere felicitari, Radu! http sau numele blogului sunt simple detalii ce pot fi corectate usor, zic eu. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult pentru wow!
      Şi da, pot fi corectate uşor! Dar m-a învăţat examinatorul de la curs că trebuie să laşi lumea să te critice, pentru că poţi învăţa multe din asta!

      Ștergere
  3. Eu sunt rea de gura. N-ai niste culori? Norul este amenintator, arata ca o maciuca sau ca o tornada, mie mi-ar fi placut o imagine cu un cer la apus extrem de colorat. Iar scrisul in diagonala n-arata bine fata de cel orizontal din stanga. Si nici curba aceea care delimiteaza cele doua campuri n-are noima. Este o asimetrie care strica teribil echilibrul. Karma, Zen-ul si Fengshui-ul, vorba celor de la Taxi. Eu as fi facut asa: as fi pus imaginea colorata cu nori pe tot fundalul, dar mai blurat si as fi scris deasupra. Dar fara lozinca din dreapta, n-are muzicalitate. Nu stiu de ce logo-ul imi inspira ceva masonic. Sorry, sunt intr-o dispozitie nasoala astazi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu am căştigat campania la Colorit.ro aşa că nu am culori. Glumesc, decizia mea a fost să folosesc doar tonuri de gri. Norul este real, fotografiat de la fereastra mea. Îl vezi şi pe faviconul meu. Triunghiul este inspirat din inelul lui Moebius.
      Ştiu că blogurile tale sunt colorate! :) Îţi doresc dispoziţii mai fericite! :)

      Ștergere
    2. A, nu trebuie sa ma iei prea mult in seama, aseara eram intr-o dispozitie criminala, acum vad mai cu calm. Dar mentin ceva: gaseste alta forma de nor si nu pune scrisul pe diagonala, chiar strica echilibrul.

      Ștergere
    3. :) Este un proiect încă în lucru pus în "dezbatere publică"! :)
      Eu am cerut critici aşa că nu am de ce să mă supăr atâta timp cât nu sunt jignitoare şi oamenii vor să ajute cu o părere!
      :) La nor nu renunţ nici mort! Cu scrisul pe diagonală mai vedem! :)

      Ștergere
  4. Radu nu iti fa griji de logo si carte de vizita ,cei 2 profesori care au fost la examen au fost in tema sa te critice sau sa te sfatuiasca si care ti-au dat o nota buna , cel mai important lucru este faptul ca de azi inainte esti grafician calculator autorizat cu hartie la mana .....restul barfelor nu mai conteaza..... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariuse, mulţumesc de trecere. Nu îmi fac griji, dar chiar vreau să o folosesc şi vreau să îmi fac o idee despre cum va fi primită. Ţii minte că Bogdan a spus că arată ca la NASA sau FBI? :)

      Ștergere
  5. Radu o metoda care mie imi pace la nebunie si ti-o recomand:Calatoria de 1000 de pasi , incepe cu Primul Pas........

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este! De fapt citatul original vorbeşte ceva de 1000 de leghe! :)

      La fel, se spune că succesul este o călătorie, nu o destinaţie!

      Ștergere
  6. De acord cu critica constructiva chiar daca pare rautacioasa. Chiar daca ne place sa credem ca am atins suficienta , mai avem de muncit. Mult spor la treaba Radule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Munca o facem aproape toată viaţa. Important ar fi să ne găsim şi timp pentru visat, pentru stat cu capul în nori, pentru creat...

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !