sâmbătă, 29 august 2015

FUSE ŞI SE DUSE

Blogmeetingul constănţean 

De la sfârşitul verii, în 2015. Mai exact pe 22.08.

Deşi a fost unul greu, dovadă că a început la ora 18 şi s-a terminat undeva dincolo de 23.30,  a avut rezultate, sponsorizări ghiduşe, planuri de viitor, zâmbete, veselie. În plus au apărut şi figuri noi, ceea ce e de bine după părerea mea, mai ales că sunt fete. Ah, era să uit, am avut parte de discursuri emoţionante despre eterna întrebare-Ce te-a determinat să îţi faci blog?

Buun! Au pus la cale blogosfera constănţeană următorii::
- organizatori: Ddumi şi Joie împreună cu Oana-felicitări.

- sponsori şi surprize plăcute:
  •  Adrian-chiar dacă nu a fost prezent ne-a oferit ghiduri cu zona peninsulară a oraşului şi atracţii turistice. Trebuie să recunosc că eu deja le-am dat pe ale mele unor prieteni din Bucureşti şi din Braşov. Şi au fost efectiv încântaţi.
  • Coca Cola prin bunăvoinţa lui Puştiu'
  • Raluca cea care ne-a delectat cu plăcintă de casă tare, tare bună.
  • Zak care ne-a tăiat pofta de bere cu bomboane de ciocolată tare faine. O "iertăm", doar a fost ziua ei.
  • Redu cu un gest frumos la sfârşit. Cred că ştim cu toţii la ce mă refer.
Au mai participat, în afară de mine:
Dacă am ratat pe cineva, vă rog să mă trageţi de mânecă. Deh, am şi eu o vârstă. Poze găsiţi la mai toţi cei menţionaţi mai sus!

6 comentarii :

  1. Ce frumos! Cred ca e o atmosfera deosebita si este emotionant sa te intalnesti cu persoanele din online, sa-i vezi pe viu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi nu faceţi aşa ceva? În Ploieşti (sper să nu mă înşel)?

      Ștergere
  2. activi mai sunt constantenii!! se aude si in Ardeal??

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !