vineri, 28 august 2015

ALEA JACTA EST

Da, da nu vă frecaţi la ochi.

Păi să vedeţi ce ne-au făcut unii.
În speţă cei de la  Kooperativa 2.0. Adică ei!



Cu nonşalanţă, ne cer să nominalizăm 5 bloggeri pe care îi citim cu plăcere sau care se descurcă bine în meseria asta, aşa aleatoriu, fără a stabili o ierarhie. Atenţie, doar 5. Nu 10, 15, 20 ori 40. 
Păi să mă bată Dumnezeu, dar văd mereu sclipiri pe monitorul laptopului cu top 5, top five, primii cinci, etc.

Buun! Cum am apucat să trec prin armată, ştiu exact ce înseamnă expresia "dacă-i ordin cu plăcere", aşa că mă apuc de treabă. Adică să dau cu zarurile. Aha, v-aţi prins de unde vine titlul. Să vedem şi ce ne-au arătat ele, în ordinea în care le-am aruncat, adică absolut aleatorie. Nu le voi da numele pentru că nu ştiu dacă ar fi de acord. Doar blogurile şi link-urile. Deci:

-Răzbunarea Căpşunarului-un băiat tânăr (în comparaţie cu mine), cu un umor efervescent, cu gura un pic cam mare (bine că CNA-ul nu monitorizează blogurile). Spune lucrurilor pe nume. Dacă nu sunteţi foarte pudici, merită citit.
-Adrian Manea-în totală contradicţie cu blogul din amonte. Iubeşte muntele, poezia, proza sensibilă, familia.
-Hai hui stângaci-o doamnă mică de statură, subţirică care ne plimbă la propriu şi la figurat prin Constanţa şi nu numai. În special în centrul vechi. Are o mulţime de proiecte care, culmea, îi ies. Merită cunoscută şi de ce nu, sponsorizată! Pentru că face o treabă uimitor de bună!
-Vienela-un blog curat, frumos, aerisit. Scrie bine dacă îţi place stilul. Şi ne cunoaştem online de ceva timp, evident nu am scăpat de o mică ceartă. Merită să aruncaţi o privire.
-Copacul cu vise-un blog plin de sensibilitate, deşi un pic cam trist în ultima vreme. Cochetează cu poezia, scrie cu talent şi la concursuri.

Şi câte mai sunt... O să-mi număr sughiţurile din seara asta!

Dar acum să fie clar! În toată blogosfera cel mai bine scriu eu! Oricând, despre orice. Spun asta cu modestia ce mă caracterizează! Şi cu autoironia ce mă-ncurajează!





8 comentarii :

  1. ..."Dar acum să fie clar! În toată blogosfera cel mai bine scriu eu!"...
    apoi stii tu vorba cu "pomu' laudat" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi soluţia e simplă.
      :) Angajezi un om să taie bilete fiscalizate, deh nu ştiu cine mă citeste.

      Ștergere
  2. Bravo! Si eu sunt de acord cu tine! Despre ultimul paragraf e vorba. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mda, mă prindeam şi singur! Dar aşa, că ai pus farul pe paragraful în cauză, pot doar să mă bucur că am fani şi pe această nişă! :P

      Ștergere
  3. Pe Vienela o citesc si eu, restul bloggerilor nu ii stiam, dar o sa ii descopar acum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru nominalizare! Adevarul adevarat este ca fiecare dintre noi (bloggerii) a avut macar un moment in care s-a considerat cel mai bun, in care a crezut ca scrie cel mai bine. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu am făcut altceva decât să spun adevărul din perspectiva mea!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !