joi, 9 iulie 2015

SUNTEŢI O PERSOANĂ ACTIVĂ?

Vă place muntele, delta ori marea?


Sau drumeţiile, pădurea? Într-un cuvânt, natura, cu tot ce înseamnă ea.
Bine, bine, nu voi exclude nici explorările urbane sau jocurile de tip militar ori călătoriile de aventură, mai ales că ştiu cât de pasionaţi sunt oamenii care îndrăgesc aceste tipuri de recreere.

Un magazin online, pe numele lui TotalMag, s-a gândit să vină în sprijinul acestor oameni (n.b. toţi cei care se regăsesc în descrierea de mai sus, dacă am uitat pe cineva îmi fac "mea culpa") cu o reducere de 10%, prin intermediul blogului meu. Nu e foarte mare, dar prinde bine la buget pe canicula asta. Adică te poţi hidrata conform recomandărilor cu (bere) apă plată sau de care vă place, din belşug, fără să mai topiţi din economii. Ce spuneţi, sună interesant?


Acum va trebui să citiţi cu atenţie, pentru că vă voi spune cum trebuie să folosiţi codul de reducere, cel care va fi afişat un pic mai jos. Dar întâi lista de produse pentru care se aplică reducerea, nefiind însă limitată doar la acestea. Listă pe care o găsiţi în link-ul de mai sus! Deci ce trebuie să faceţi:
- Daţi ori aici în blog ori pe FB, cum vă vine la îndemână, un comentariu scurt în care să menţionaţi că intenţionaţi să folosiţi codul. Două precizări, nu trebuie să fie anonime iar pe FB o puteţi găsi cu haştagul #TotalMag #Thor. Dacă vă lasă inima puteţi da un share sau G+ ori ce mai ştiţi voi, dar nu uitaţi haştagul acolo unde este cazul. Asta ar trebui să mă ajute pe mine.
- Pentru a beneficia de reducerea menţionată, copiaţi codul şi folosţi-l la orice comandă pe TotalMag până cel târziu 29 august 2015. După aceea expiră! Codul este:

1995CTTH
Menţiune: "Codul de reducere va fi utilizat de către cumpărători doar în secţiunea Observaţii comandă"
Pe site-ul lor, aşa cum de altfel este normal!

Ce să spun, bucuraţi-vă de hidratare, de soare, mare sau răcoare după cum vă vine la îndemână.
Eu am interacţionat  cu ei. Nu ştiu dacă sunt cei mai buni din branşă, pentru că este greu să acoperi tot acest segment de piaţă, dar în mod sigur vă sunt de ajutor prin produse şi servicii. Personal, la ei, mi-a plăcut foarte mult categoria Binocluri, poate unde sunt şi un pic mai pasionat de domeniu. Dar lista e lungă aşa că este mai uşor să spui ce nu poţi găsi...


12 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Pentru că nu văd bine la distanţă şi am găsit şi modele în care poţi ajusta dioptria!

      Ștergere
    2. pe unele "modele" mi-as clati si eu ochii :)

      Ștergere
    3. Emod, cu binoclul? Aaa, m-am prins, vrei să surprinzi fiecare detaliu! :)

      Ștergere
  2. Binoclul il vanez si eu de mult timp. Si tot chioara sunt daca vrei sa stii, o sa ma uit prin magazin.

    RăspundețiȘtergere
  3. simpatic magazin. am aruncat o privire si merita pierduta o jumatate de ora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a plăcut! Nu uita să dai un share pentru cercetaşii tăi! :)

      Ștergere
  4. O pereche de bocanci de la TotalMag m-ar tenta si pe mine (poate daca am bocancii ajung si la munte)!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !