miercuri, 1 iulie 2015

PENTRU CĂ VINE ŞI ÎN CONSTANŢA

Bine, bine, în Mamaia...

Asta ca să fiu exact, că tot m-a corectat cineva de la Asociaţia Litoral - Delta Dunării, ieri pe seară (nu-i dau numele că nu a plătit taxa de promovare) la o întâlnire cu bloggerii din turism. 
Nu că eu aş face parte dintre ei. Dar cum trăim în democraţie, am dreptul să-mi dau şi eu cu părerea că aşa scrie la Constituţie. Sau mă înşel?

Acum ce să spun, lăsând deoparte micile împunsături sau cum vreţi să le spuneţi, nu a fost deloc rău pentru un prim contact deşi mă aşteptam mai mult la ceva proiecte concrete.



Unul ca acesta, intitulat "Cea mai mare oră de sport". O acţiune ce vă aşteaptă pe 11 iulie, sâmbătă, în Piaţa Sfatului din Braşov, fireşte! După o binemeritată pauză, evenimentul va poposi şi în Mamaia (care ţine de Constanţa), pe fix 1 august, ceea ce mă bucură foarte mult şi vă voi explica imediat de ce:
Am făcut şcoala generală, cât şi o mare parte a liceului în Tecuci, judeţul Galaţi. Atât în instituţiile de învăţământ cât şi la Clubul Sportiv Şcolar Tecuci făceam sport la greu (mai ales că era o metodă bună de chiulit motivat de la orele care nu ne plăceau, cum ar fi de exemplu chimia sau latina). Desigur ne plăcea la nebunie, mai ales că am ajuns să cunoaştem toată ţara şi nu numai, datorită competiţiilor între licee sau între cluburi. Unde oare Doamne sunt vremurile alea?

Am cochetat cu handbalul, cu baschetul, mai dădeam goluri şi la fotbal (ceva gen Piţurcă, cred că s-a inspirat de la mine când mingea se lovea întâmplător de el şi intra în poartă, plasament cică-i zice).
Şi ca să nu uit, tenisul de masă. Chiar mi-ar face o deosebită plăcere să joc cu participanţii dar şi cu membrii juriului, bineînţeles dacă au curajul să primească provocarea! Vom vedea...
Este şi o activitate de care nu doresc să îmi aduc aminte. Până nu am câştigat un sistem de curăţenie Kirby, am bătut la covoare de n-o să uit nici într-o mie de vieţi. Deh, eram băiatul cel mare!

De excelat în schimb, am făcut-o la atletism şi mai exact la semifond, adică la 800 metri plat, deşi nu mă dădeam în lături nici de la 1500 de metri. Am avut şi ceva rezultate, am şi acum diplome şi ceva medalii. Din păcate o operaţie la genunchiul stâng m-a cam scos din cărţi, dar ce să-i faci, asta-i viaţa.
Oricum, este o mare bucurie pentru mine să aud de astfel de evenimente, mai ales că voi participa negreşit dacă va exista categoria mea de vârstă, dacă nu voi aplauda de pe margine, măcar ca să îmi aduc aminte.

Ţineţi minte, un asemenea eveniment nu se ratează! Unde mai puneţi că vă puteţi relaxa, puteţi alege din felurite tipuri de probe, inclusiv exerciţii inspirate din antrenamentele de tip militar (ştiu că vă place), iar la sfârşit veţi rămâne cu bucuria că distracţia voastră va ajuta copiii bolnavi de cancer de la spitalul Fundeni.

Ce spuneţi, vă băgaţi?

6 comentarii :

  1. Succes participantilor! Poate unii localnici vor afla de aceasta campanie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate reuşesc să ajung pe 1 august la Constanţa. Ne băgăm la un cros? Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot promite că voi încerca! Medicaţia actuală s-ar putea să-mi joace feste, deşi am obiceiul să merg mult pe jos. Dar cum am renunţat de mai mult de şase luni la ţigări s-ar putea să reuşesc! :)

      Ștergere
  3. Ai ramas statornic: nici in facultate nu ti-a placut chimia:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, de aia am luat 9, când voi aţi picat pe capete. Culmea, acasă la voi în Polizu! Şi nu am copiat, că nu am luat 10! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !